  • Data: 2019-01-07 09:03:51
    Temat: Re: debili nie sieją
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-07 o 03:13, PiteR pisze:
    > Ostatnio wpadłem przypadkowo na trop, że ilu byś nie dołożył starań
    > człowieku żeby ukryć swoje dane to ktoś znajomy zrobi Cię na cacy.
    >
    > Zrobi ci zdjęcie, przypisze do nr telefonu w kontaktach i jeszcze adres
    > zamieszkania doda i Bóg wie jeszcze co. Witki opadają.

    A jakież to starania podjąłeś, żeby ukryć się w sieci?
    Zamieszkałeś w lesie? Na wyspie? Bo jeśli używasz choćby prądu czy wody
    - to już mają twoje dane. Wycieki baz danych to codzienność.

    Oczywiście nie zachęcam, że na FB wrzucać zdjęcia z restauracji, czy z
    mycia zębów, ale myślenie, że dzięki temu będziesz schowany - jest błędem.

    --
    MN