eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowadobry, lekki z wymienną optyką, bezlusterkowiec - jakieś sugestie? › Re: dobry, lekki z wymienną optyką, bezlusterkowiec - jakieś sugestie?
  • Data: 2017-11-23 19:51:21
    Temat: Re: dobry, lekki z wymienną optyką, bezlusterkowiec - jakieś sugestie?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo dobrze, niech powstają, byleby były oparte o coś więcej niż 1-2
    > przypadki. Kiedyś Sony było moją firmą z wybory, telwizory, nagrywarki,
    > laptopy, aparaty, wszystko padło lub zaczęlo szwankować w ciągu 1-3
    > roku. To co ja mam sobie o nich myśleć?
    > (może mam po prostu pecha)

    Myślę, że mimo wielu wysiłków to zbyt wiele na digitalizacji branży
    i dorzucenia nośnej nazwy marka M nie zyskała i została tam gdzie była
    jeszcze w czasie wojen systemowych :-)
    Ogólnie wszystko w branży foto w klasie średniej amatorskiej jest
    obecnie na tym samym marnym poziomie trwałości a optycznie w średniej
    klasie niewiele jest różnic.
    Nie ma w zasadzie znaczenia co weźmiesz: jak będziesz zadowolony, to
    nikt o tym nie usłyszy a jak będzie nawalać, to będzie można przeczytać
    żale na forach :-)