  • Data: 2019-01-07 06:35:03
    Temat: Re: dysk twardy 2 TB, który?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-01-06, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "ToMasz" q0sds3$5jc$...@d...me

    > Piszę językiem prostym, żeby nie napisać, że aż prymitywnym -- mechaniczne
    > dyski nie pasują do W10. RPM 5400 czy 7200; SCSI czy SATA -- mechaniczny
    > dysk ma zbyt duży/długi czas dostępu. Jeśli nie rozumiesz skrótów typu:
    > RPM, IOPS, HDD, SATA, SCSI, W10, PCIe lub określeń typu: 'czas dostępu',
    > 'dysk mechaniczny', 'dysk półprzewodnikowy' -- to rzeczywiście nie mamy
    > wspólnego języka. Takoż z nazwami: 'FireCuda' czy 'Optane'.

    Tez nie do końća rozumiem co masz na myśli a próbując zgadnąć to sam z
    kolei myslę, że przynajmniej odrobinę przesadzasz. Kupie ludzi nadal
    wystarczają do wielu zastosowań dyski mechaniczne, w tym do systemu.
    Nikt nie skona trupem nagłym jak mu się windows10 załaduje w 3 min
    zamiast 1, a do tego na ogół się rzecz spowadza.

    Zresztą, zobacz co Tomasz napisał w pierwszym poscie:
    "potrzebuję dysk na win10(rzadko uruchamiany) i magazyn danych. PRzede
    wszystkim trwałość, później prędkośc. proszę znawców o poradę. który?"

    Po cholere mu ssd zwykłe czy hybrydowe jak to ma być de facto do
    archiwizacji i używane z rzadka? Aby było drozej? No weź się chłopie
    ogarnij :)

    Tomasz, kup cokolwiek z tej listy co Ci odpowieda. Sam mam silny uraz do
    Toshiby a cała reszta jest MZ porównywalna i można się wyłącznie
    kierowac ceną. Różnice MZ są głownie kosmetyczne.

    --
    Marcin