  • Data: 2019-09-11 11:12:49
    Temat: Re: dziecko na drodze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "'TomN'" napisał w wiadomości grup
    org.invalid.190910.invalid...
    J.F. w
    sz-dziecko-za-rękę-po-chodniku-popełniasz-wykroczeni
    e-i-grozi-ci-mandat/ar-AAH3T2t

    >Masz chociaż słowo komentarza, czy bedziesz kolejnym, który prasówkę
    >robi?

    A co tu komentowac - tresc jasno komentuje :-)

    >Ja skomentuję tak:
    >sąd niezawisły od rozumu nie ogarnął w swojej wielkości rejonowej, ze
    >przepisy to nie tylko karne/wykroczeniowe, ale równiez inne istnieją.
    >I w takim PoRD jest przepis:
    >"Art. 43. 1. Dziecko w wieku do 7 lat może korzystać z drogi tylko
    >pod
    >opieką osoby, która osiągnęła wiek co najmniej 10 lat. Nie dotyczy to
    >strefy zamieszkania"

    I ktory przepis wazniejszy ?

    >Czy przez przypadek kk i kw nie powstały po to, zeby penalizować
    >występki/wykroczenia i przestępstwa z innych ustaw, a nie być (nie
    >znam
    >prawniczego słowa, więc napiszę samodzielnym) źródłem prawa?

    Jakbys przeczytal a nie przyczepial sie, to bys zobaczyl, ze opisuja
    duzo czynow zabronionych, wiec sa "samodzielnym zrodlem prawa".

    Owszem, jest w KW "kto narusza inne przepisy ruchu drogowego",
    bywaja tez artykuly o karalnosci w innych ustawach.

    >Jeżeli chodzi o artykuł, to jest tendencyjny, bo zapewne dzieci po
    >wsi
    >latały bez majtek i bez butów, ale na szczęście matki tylko za brak
    >opieki
    >pociągną, a mogli za obrazę majestatu (zapewne w kw/kk cos by sie
    >znalazło)

    Byc moze, ale przepis jest przepis - dziecko do 7 lat musi byc w domu,
    lub na drodze niepublicznej, lub kupujesz helikopter :-P

    J.