  • Data: 2020-05-07 19:56:30
    Temat: Re: geotermia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1c8452fa-9cd1-42dd-a790-30fc11c33257@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 8 maja 2020 02:38:39 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    044030597001232

    >Tak czy siak, celowo używano do prostej roboty personelu o zawyżonych
    >kwalifikacjach, żeby ktoś czegoś nie spieprzył. Bo to ważna gra.

    High school to po amerykansku liceum.

    A skoro nie wiedzialy co obsluguja, to i nie mogly swiadomie "nie
    spieprzyc".

    Mialy powiedziane jak maja stac wskazowki i krecily aby tak staly.
    Jak powszechnie wiadomo, baby sie do tego dobrze nadaja, bo chlop to
    zaraz pomysli, ze to zbyt nudna robota :-)

    >Rozbij to jedno duże "niewiadomo" na milion małych "wiadomo" i dasz
    >radę.

    Ale jak rozbic, skoro nic nie wiadomo ?
    Bo ta dziedzina wiedzy, to jeszcze czysta kartka papieru.

    Swoja droga, to ciekaw jestem, jak sie reaktor projektuje wspolczesnie
    czy w latach 90 lub 60-tych
    Siada ktos i na komputerze/papierze liczy, czy nawet na rysuje, ile
    tych pretow trzeba, aby reaktor dzialal, czy to sie jakos
    eksperymentalnie dobiera ..

    J.