  • Data: 2014-07-25 13:05:44
    Temat: Re: historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-24 15:21, J.F. wrote:
    > Niby owszem - program klasy paru zaliczen na studiach, ale jak
    > pomyslisz ze ma obslugiwac tysiace terminali

    Te terminale to normalne pecety. Prawdopodobnie moc obliczeniowa po
    stronie serwera podczas wprowadzania danych jest zerowa. "Terminal"
    tylko pyta i dostaje lub wysyla gotowe dane.

    , rejestrowac miliony
    > pojazdow rocznie

    Przy 1 mln to jakieś 2800 dziennie. Czyli *DWA* na minutę. Da radę mój
    tablet z biedronki obsługiwać taką pierdołę. Moc obliczeniowa
    kalkulatora jest potrzebna.

    Przypuszczam też że ilośc zapytań będzie co najwyżej 100 na minutę. Tu
    wyrobi się tablet ze sklepu dla idiotów.

    Tak, jestem programista i wiem co mówie. Pieprzenie że do takich zadan
    wymagane są kosmiczne klastry, serwerownie i dedykowane elektrownie jest
    zwykłym pierdoleniem polityków widzacych interes na produkowaniu bubla
    za kosmiczne pieniądze.

    >, zorganizowac wdrozenie we wszysykich powiatach

    To bedzie musiał byc bez względu na system czy za darmo czy od studenta
    czy od "profesjonalistów po 10 latach robienia trywialnej bazy danych
    pod nazwą *systemu*".

    > Albo za ocene "a moglismy miec program za darmo" ...

    Albo: po co mieć program za 100tyś skoro można miec gorszy za 50mln?