  • Data: 2019-01-05 15:29:42
    Temat: Re: internet w Chinach
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):
    > I jak Ci to działa?

    Po prostu działa :) Co masz na myśli? Prędkość będzie zależała od łącza w
    domu (up/down) oraz łącza z którego będziesz korzystać. Podobno też pomaga
    jak serwer działa po UDP zamiast TCP. Ja używam TCP.

    > Napisz coś więcej na ten temat....

    Raspberry Pi wpięte Ethernetem do sieci domowej. Port przekierowany na
    routerze, żeby serwer VPN był widoczny z zewnątrz. Łącze domowe to UPC. IP
    zmienia się bardzo rzadko, więc nawet mam pod nie podpiętą domenę. Ponieważ
    spotkałem się w jednym miejscu z analizą pakietów (deep packet inspection) i
    blokowaniem ruchu OpenVPN ale przepuszczaniem HTTPS, postawiłem sobie
    dodatkowo stunnel.
    Do instalacji i konfiguracji OpenVPN korzystałem z
    https://www.dobreprogramy.pl/edmun/Raspberry-Pi-jako
    -serwer-VPN,69079.html

    --
    Grzegorz Niemirowski