    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak przedłużyć życie łożysku sprzegła?
    Date: Mon, 25 Jul 2016 16:00:43 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Wiesz jaki ma ruch wielowypust tarczy po wieloklinie walka? Prawie nic. Mechanicy
    smaruja bo dlaczego mieli by nie smarowac, nic to nie kosztuje.
    to co można spieprzyć przy montażu że padają szybciej niż tarcze?

    w jednym tak odkładałem wymianę sprzęgła (idąc za doświadczeniem, że
    zwykle padała tarcza pierwsza a nie ślizgała się) że rozpadło mi się
    łożysko demolując wnętrze obudowy skrzyni. Ułamała się nawet tuleja na
    której łożysko chodziło.

    gdzie nie czytam to dociski są nieśmiertelne i padają później niż
    tarcza. Wymieniam zawsze kompletami. może za bardzo lepi mi się noga do
    sprzęgła w korkach?