  • Data: 2017-11-13 14:08:30
    Temat: Re: jak stracic samochod
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    A znasz kogos komu ukradli terminalem w autobusie? Ja nie znam bo to praktycznie
    niewykonalne. Najpierw trzeba mkec terminal. Terminalami zarzadza dirma od terminali.
    Nie da sie ukrasc terminala, wlozyc do niego karte sim, wejsc do autobusu z wstukana
    kwota i odczytac komus karte. Zasieg karty taki ze u mnie dziala jak jest przylozona
    odpowiednia strona portfela. Jutro spytam znajomego co ma terminal czy samemu mozna
    wbic w niego konto na ktore maja byc przelane pieniadze czy robi to system operatora.
    Czyli wirtualne pieniadze najpierw trafiaja do niego a on potem je przekierowuje na
    konto ktore jest zapisane w umowie. Oczywiscie mozna sobie wyobrazic ze ktos otwiera
    firme i podpisuje umowe na terminal. Ile to bedzie dzialalo? Dwa czy trzy dni?