  • Data: 2020-02-25 15:33:06
    Temat: Re: już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
    Od: j...@j...org szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, February 25, 2020 at 10:57:13 PM UTC+9, yabba wrote:

    > Trudno być potrąconym przez zaparkowane auta. Z opisu jego zachowań
    > wynika, że wchodzi specjalnie pod wyjeżdżające/cofające samochody.

    ...których wg. prawa tam nie powinno być, a państwowe służby poinformowane o tym
    fakcie zlewają to cieplejszym czy zimniejszym moczem.

    Gdzieś był filmik, w którym jakiś baran przejechał autem przez stację metra. Może
    należałoby wszystkim tam obecnym pasażerom wlepić mandaty? (A obowiązkowo
    architektowi).