  • Data: 2020-02-25 17:28:00
    Temat: Re: już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-02-2020 o 16:52, Budzik pisze:
    > Użytkownik yabba ...@...pl ...

    > Dokładnie tak sam odczytałem te sytuacje.
    > Gośc chciał sie pokłócic i mu sie udało.

    Na youtubie swoje filmy mają tacy nawiedzeni. Kierowca, który ewidentnie
    poluje na popełniających błąd. Rowerzysta, który nie zna przepisów i
    wymaga dla siebie wolnego korytarza o szerokości 3 metrów. Oraz pieszy,
    który najpierw zwraca uwagę na niewłaściwe parkowanie, a potem
    specjalnie blokuje możliwość odjechania.

    yabba