  • Data: 2020-02-25 16:52:28
    Temat: Re: już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Bo moze ten ktos juz kiedys cos nagral, wyslal i nie wykryto
    > sprawcy? To tym razem postaral sie lepiej.

    A co mu tak zalezy?

    > I w moich oczach on nie eskalowal, ma prawo stac na chodniku gdzie
    > mu sie podoba. To nie byl chodnik z miejscem do parkowania.
    > To babka na niego najechala. Nawet jesli sie przyjmie ze on
    > eskalowal to ona eskalowala bardziej.

    Ba, mogł sie nawet połozyc na tym chodniku a potem mowic ze tylko sobie
    lezał... DAj spokoj, takie bajki to dla dzieci...

    > Jak ci ktos przez salon pojedzie to tez sie odsuniesz zeby nie
    > eskalowac?

    Jak ktos przejedzie przez moj salon to ma flache! Za wyobraznie!

    > Co bysmy o sytuacji nie pisal se tutaj to sad pokazal jak dziala.
    > Tam nie ma sprawiedliwosci i madrosci czy jakiegos pozycia
    > spolecznego. Jest egzekucja przepisow.

    IMO podszedł do sprawy wyjatkowo zyciowo.

    > A policja nie ma pomagac tylko dokumentuje tych co przepisy lamia.
    > Iw wali czy lamia bo przepis glupi czy dlatego ze tego wymaga
    > sytuacja. Zamiast jednego maja dwu do statystyk.

    Ja uwazam, ze jednak ma przede wszystkim pomagac a nie bezmyslnei i
    literalnie stosowac kazdy przepis. Jeżeli uwazasz inaczej to po kazdym
    przeklenstwie wyslij na komende samopoddanie sie karze i zapłac mandat.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,