  • Data: 2019-06-11 02:04:16
    Temat: Re: kabelek
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-10, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    > No więc właśnie nie wszystkie. Pierwszy (lodóweczka) miał najzwyklejszy
    > kabel sieciowy. To samo iMac. Power Mac, ten co miał obudowę wyglądającą
    > jak spuchnięta bateria, też tak. To się pojawiło wraz z obudową z drapanego
    > aluminium (chyba jedyny model, który nie wyglądał wieśniacko).

    Aż tak rozległego doświadczenia nie mam, więc pewnie masz racje. Dwa MB
    Air okolice A.D. 2011 miały, Mini Mac (trochę młodszy) tez. MB z
    zeszłego roku już nie, ale to usb-c.

    > A co to samej elastyczności -- chciałbym, żeby wszystkie kable sieciowe
    > były takie jak w tym maku.

    No bo to sprawa przyjemna, ale w tych "airach" w ciagu 6-7 lat użytkowania
    wymieniałem kable tak z min 8x, a sprzęt stateczny, wręcz kanapowy,
    żadne tam wożenie i zwijanie/rozwijanie na okrągło.

    --
    Marcin