eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykoniec diesli › Re: koniec diesli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder1-1.proxad.net!clea
    nfeed2-b.proxad.net!nnrp1-2.free.fr!not-for-mail
    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: koniec diesli
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5bee8a43$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net> <a...@m...org>
    <psmgln$qed$1@news.vectranet.pl> <1gr1gassakkyr$.dlg@myjk.org>
    <psmhf8$qed$2@news.vectranet.pl> <a...@m...org>
    <psmv0t$u31$1@news.vectranet.pl> <1...@m...org>
    <pstt7r$qc$1@news.vectranet.pl> <5bf27a8e$0$15112$426a74cc@news.free.fr>
    <psu05a$qc$3@news.vectranet.pl>
    Face: iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADAAAAAwAgMAAAAqbBEUAAAADFBMVEX///8AAACAgIBAQEBMvJN
    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
    User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 19 Nov 2018 09:46:30 GMT
    Lines: 22
    Message-ID: <5bf28676$0$3738$426a74cc@news.free.fr>
    Organization: Guest of ProXad - France
    NNTP-Posting-Date: 19 Nov 2018 10:46:30 CET
    NNTP-Posting-Host: 82.64.0.151
    X-Trace: 1542620790 news-1.free.fr 3738 82.64.0.151:47858
    X-Complaints-To: a...@p...net
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644153
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 19 Nov 2018 09:35:38 +0000, Dominik Ałaszewski wrote:
    > Hybrydę rozumianą jako silnik spalinowy działający w optymalnych
    > warunkach wyłącznie napędzający generator. A dalej mamy klasycznego
    > elektryka. Niewielki akumulator, brak sprzęgła, brak skrzyni, silniki
    > przy kołach. To nie jest specjalnie bardziej skomplikowana konstrukcja
    > od klasycznego spalinowca,

    Kolega Michał wspominał wcześniej że te silniki przy kołach (po jednym)
    ma, ale dodatkowo też jakieś cuda są które pozwalają silnikowi
    termicznemu napędzać wał bezpośrednio, + jakieś mechanizmy pozwalające do
    włączać / odłączać w czasie rzeczywistym... Ze mnie żaden mechanik, ale
    na prosty rozum brzmi mocno skomplikowanie. Jak mam rozebrać w moim VAZie
    przedni most to schodzi mi spokojnie cały dzień, a to bardzo prosta
    konstrukcja jest. Nie wyobrażam sobie tego gdyby po drodze jeszcze były
    jakieś silniczki, przekładnie czy bóg wie co.

    A skoro w tej hybrydzie silnik potrafi napędzać koła, to domniemywam że
    zwykła skrzynia dalej tam musi gdzieś być, więc gdzie oszczędność? No
    chyba że to ja czegoś całkiem nie zrozumiałem i hybryda to faktycznie
    normalny elektryk jest, tyle że z dodanym agregatem pokładowym.

    Mateusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: