  • Data: 2019-11-09 12:24:39
    Temat: Re: kupic diesla
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2019-11-09 o 08:22 +0100, J.F. napisał:
    > A dla zielonych - benzynka na alkohol :-)

    A bo zła? Dziś się nieco zdziwiłem jak tankowałem - od niemal 20 lat
    nie spisywałem licznika przy tankowaniu, ale ostatnio stwierdziłem że
    znów będę. Rano zatankowałem, przeliczyłem, wyszło 4.6l/100 SP95 E10.
    To znacząco mniej niż palił mi onegdaj maluch. W takiej sytuacji,
    współczesny diesel ma niewielki sens w kontekście "oszczędnego
    samochodu".

    Mateusz