    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: kwas solny, zaopatrzenie
    Date: Sat, 18 Aug 2018 13:16:38 +0200

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości
    news:pl5raq$53p$1@node1.news.atman.pl...

    > To sobie kup gotową petardę hukową, po co ryzykować poparzenie?

    No, mógłbym, co za problem, nawet w kiosku do kupienia za niewielkie
    pieniądze (nie w każdym). Ale skoro za komuny było można, a podobno za mordę
    trzymali i na nic nie pozwalali...? A skoro chcemy, żeby sobie kto chce
    dopalił, to czemu mam nie zrobić sobie petardy sam, skoro ktoś inny chce się
    dopalić sam? Dopalić wolno, petardy nie wolno? Przecież ten od dopalacza też
    mógłby kupić paczkę w Holandii (przyślą przecież), mógłby się najebać flachą
    spirytu, po co ryzykować, że przedgonu za dużo poleci?
    Poza tym, chcę parametry petardy dobrać sam, wg potrzebnych osiągów. Skoro
    mamy pozwolić na użycie dopałów, to czzemu nie pozwalamy na użzycie prochu?
    Co za różnica, z jakiej przyczyzny skończy się na SORze, czy wąchaniem
    kwiatków od spodu...?

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.