  • Data: 2018-09-07 20:51:18
    Temat: Re: licznik w metrze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 7 Sep 2018 18:05:59 +0200, bartekltg napisał(a):
> [...]
    ia-swiatowych-licznikow/

    > Wytłumacenie jest 'roboty jednak jeszcze w tym roku nie zastąpią ludzi'
    > :-)

    Całkowicie.
    Bo jak widac - czesciowo juz zastapily :-)

    > Google wyszukuje obrazki, stąd można dojść, że to Szanghaju
    > i nazywa się Bund Sightseeing Tunnel, przy okazji wygoglać
    > marudy:
    > https://www.atlasobscura.com/places/bund-sightseeing
    -tunnel-2

    > Ot, jedziesz wagonikiem i diodki błyskają.

    Tak swoja droga to dawno temu widzialem cos podobnego w Budapeszcie -
    gabloty w tunelu z lampami blyskowymi.
    Przy dobrej synchronizacji mozna bylo animacje pokazywac.

    Swoja droga - maja tam wagoniki z widokiem do przodu ?
    Ewentualnie do tylu ...

    > licznik:
    > counter countdown timer meter numerator
    > Nic mi do tego metra i światełek nie pasuje. Może przeszło przez
    > więcej niż jeden język;-) A może prosto z chińskiego.

    To chyba meter, tylko w jakim jezyku metro nazywa sie meter ... albo
    metre ... o, po włosku metr to metro, i po hiszpansku, i po
    portugalsku :-)

    J.