  • Data: 2018-09-08 09:06:27
    Temat: Re: licznik w metrze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 07 Sep 2018 23:35:58 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Niektóre fargmenty ze słowem metro są dobrze przetłumaczone. Wygląda
    > jakby to pochodziło z języka, który ma końcówkową formę odmiany
    > rzeczowników (jak w polskim i inych słowiańskich) i jedna z tych form
    > oznacza też licznik.
    > Hiszpański i resztą takich nie ma. Główne chińskie dialekty tez chyba
    > nie.

    Tak mi sie zdaje, ze google tlumaczy zapamietujac cale frazy, to i
    przypadki ma dobre.

    Usilowalem dokonac reverse engineering i znalezc oryginalne zdanie, a
    potem oryginalna strone - i mi sie nie nie udalo z wloskim czy
    hiszpanskim.

    Za to po angielsku jakby wiecej trafien, choc daleki jestem od
    sukcesu.
    Jednak jest co podziwiac

    http://www.earthporm.com/15-beautiful-metro-stations
    -world/
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-3761500/Unde
    rground-art-movement-Amazing-pictures-capture-hidden
    -beauty-world-s-metro-systems.html

    J.