  • Data: 2017-03-26 11:41:45
    Temat: Re: mini reaktory atomowe
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 26 marca 2017 17:34:08 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > Ja pewnie nie zainwestuje, ale wcale mnie nie zdziwi, gdy tak bedzie.
    >
    > Wiec ciekaw jestem skad ten Twoj optymizm, ze maja na ukonczeniu.

    Nie, nie uważam że mają na ukończeniu. Ale znam ten rynek trochę, nie zdziwię się
    jeśli ktoś się da nabrać. Tak jak Kazachstan dał się nabrać na SMART. I jakieś Araby.
    Z drugiej strony, uczestnicy ITERa podeszli do projektu w stylu "My się nabrać nie
    damy na żadną ściemę. Najpierw wszystko musi być zaprojektowane na papierze, potem
    będzie kasa". No i tak się bujają z tym w nieskończoność.