  • Data: 2018-11-27 19:50:10
    Temat: Re: możliwości przekrętu?
    Od: Bok <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystkiego.

    no właśnie, kwestie techniczne pomijam, chodzi o źródło tych samochodów,
    ewidentnie ślady głębokiego leżakowania, może jakieś zastawy bankowe
    albo cuś, generalnie czy jak mam twardy dowód rejestracyjny PL to nie
    mam się o co martwić? mam na myśli kwestie prawne...

    no i ten serwis olx, bo czytałem że tam łatwiej o przekręty, że ktoś
    wystawiał atrakcyjne samochody i brał od wielu zaliczki a później znikał
    - to tylko przykład

    zasięg otomoto jest o wiele większy a ceny ogłoszeń chyba identyczne

    no i brak faktury na samochód, jak na profesjonalnego handlarza jakiego
    zgrywał to coś dziwne...