    Subject: Re: multitasking czyli jak?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: z <...@...pl>
    Date: Mon, 2 Sep 2019 20:17:40 +0200

    Bo androida i aplikacje do niego piszą gówniarze. Sorry ale trzeba
    nazywać rzeczy po imieniu.
    Dzisiaj chciałem potestować dwie nawigacje na połowach ekranu.
    Odświeża ekran ta która była ostatnio "tapnięta"

    ŻENADA.

    Można by jeszcze długo pisać o stabilności połączeń wifi i bt, podziale
    kanałów dźwiękowych, i generalnie stabiloności.

    A za to DEBILNE ściszanie głośności za jaja powinny być wieszane biurwy
    brukselskie. Niech mnie ktoś poprawi (imię nazwisko stanowisko) kto to
    wymyślił.