  • Data: 2020-04-05 08:20:07
    Temat: Re: na myjnie
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Słyszałem o mandacie 5k PLN dla samotnego biegacza. Ja wiem że operator kota wszędzie
    jest wożony autem ale bez przesady ;-)

    PŚ w Niemczech 6 dzień stabilizacji, zarażeni lekka zniżka, zmarli lekka zwyżka
    Airbus ściągnął parę milionów masek z Chin. Po Wielkanocy (19.04) Merkel rozważy
    restart.

    https://mobil.mopo.de/hamburg/mehrere-millionen-stue
    ck-hilfe-gegen-corona-kommt-mit-dem-beluga-nach-hamb
    urg-36515724