  • Data: 2020-05-13 20:18:16
    Temat: Re: najtansze gigabajty w prepaidzie
    Od: xxx <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz has brought this to us :

    > To jak może być, skoro nie ma na stronie? Ja takiej oferty nie pamiętam.

    Po wyłączeniu dila play wprowadził pakiet 100gb za 40zł w rbm.
    Obecnie niestety nie ma już możliwości przejścia do taryfy rbm5 w
    której ten pakiet można włączyć chyba że z przeniesienia numeru z innej
    sieci do rbm7mnp i potem migracja do rbm5. Wcześniej można było
    migrować z karty play przez fakt do tej taryfy, ale jest to zablokowane
    już.
    Ten kto ma tą taryfę to może korzystać.
    Inna opcja to taryfa internet na kartę w play 100gb za 49zł z lejkiem
    1Mb/s