  • Data: 2020-03-23 23:25:04
    Temat: Re: nowe telewizory
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 23 marca 2020 16:32:27 UTC-5 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:
> [...]
    tv a sygnalu elektrycznego ktory moze byc po prostu szumem.

    (zazwyczaj odstep miedzy szumem a sygnalem uzytecznym) bedzie na tyle dobra ze odbior
    bedzie dobrej jakosci..

    > Są identyczne.
    > Wkładam pendriva do TV.
    > Robię eksport.
    > Nie wyjmując pendriva robię import tej samej listy, którą kilka sekund
    > wcześniej eksportowałem.
    > I część programów ma słaby sygnał lub jego brak.

    Ah. Rozumiem.
    Tak czy siak, wyjmij i porownaj.
    Moze cos ten import miesza. Albo eksport zle zapisuje.
    Tak czy siak. jakos nie tesknie za mundrymi telewizorami. Chyba dobrze zrobilem ze
    tego unikalem ile sie dalo.