eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynowy C-max 1,6 tdci czy 2.0 ? › Re: nowy C-max 1,6 tdci czy 2.0 ?
  • X-Received: by 10.31.142.16 with SMTP id q16mr27441vkd.21.1500626792102; Fri, 21 Jul
    2017 01:46:32 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.31.142.16 with SMTP id q16mr27441vkd.21.1500626792102; Fri, 21 Jul
    2017 01:46:32 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl
    !newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!l55no866111
    qtl.0!news-out.google.com!g57ni438qtg.1!nntp.google.com!14no746303qtn.1!postnew
    s.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 21 Jul 2017 01:46:31 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <okse8m$2k7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.5.34.178;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 83.5.34.178
    References: <8...@g...com>
    <okq3ru$ig0$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <okq6e9$qc1$1@dont-email.me> <5970bd2e$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <okqgp4$sbh$1@dont-email.me> <okse8m$2k7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: nowy C-max 1,6 tdci czy 2.0 ?
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Fri, 21 Jul 2017 08:46:32 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 19
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610900
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 21 lipca 2017 10:33:27 UTC+2 użytkownik elmer radi radisson napisał:
    > On 2017-07-20 17:04, Pszemol wrote:
    >
    > > Swoją drogą ciekawe co hybryda robi z regeneracyjnym hamowaniem przy
    > > jeździe z górki, gdy bateria akumulatorów jest już w 100% naładowana?
    > > Regeneracyjne hamowanie przecież nie zadziała bez obciążenia ładującą się
    > > baterią?
    >
    > Nie wiem jak tu to rozwiazali, ale w hamulcach elektrodynamicznych
    > w sytuacji gdy nie ma odzyskiwania energii, czesto stosuje sie po prostu
    > oporniki.
    >
    >
    Prościej odłączyć prądnicę od aku, kreci sie wtedy luźno a hamujemy hamulcami.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: