  • 171. Data: 2019-09-30 14:51:07
    Temat: Re: pcb
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-09-30 o 14:25, robot pisze:
    > też coś Ci zdradzę.
    > Nie ma jeszcze prawdziwych działających komputerów kwantowych.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Komputer_kwantowy#Komp
    utery_D-Wave_Systems
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Komputer_kwantowy#Wyko
    rzystanie_komercyjne

    Jeśli znałeś, i miałeś zastrzeżenia (bo są), to należało się odnieść!
    Ale wygląda na to, że nawet zerknąć Ci się nie chciało :)

  • 172. Data: 2019-09-30 14:54:31
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Co tu rozwijać? Proste pytanie, od czego ma być zbawiony komputer?
    > Komputer nie został stworzony przez żadne bóstwo więc też żadne nie może
    > sobie uzurpować praw do oceny jego postępowania. My, owszem, moglibyśmy
    > i będziemy. I w razie czego wyciągniemy wtyczkę.

    Zapominasz, że według wierzących wszystko zostało stworzone przez tego poczciwego
    staruszka z brodą,
    czyli komputer też. A może jednak nie wszystko. Kurna, sam już nie pamiętam jak to
    leciało.
    Mogłem pomylić z inna bajką, królem lwem czy coś.

  • 173. Data: 2019-09-30 16:09:22
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-09-30 o 14:39, Marek pisze:

    > Tak z głowy nie podam ale w jednym z wykładów dostępnym na YT dot. m.in. tego
    tematu  wymienia tam innych z branży, którzy współdzielą jego opinię.

    No tak. W sumie nie jest to takie dziwne, że się wycofują. Może uznali, że już nic z
    niej więcej
    ciekawego się nie dowiedzą. To jeszcze nie znaczy, że teoria strunowa to bubel.
    Ja chciałem tylko podkreślić, że jest to ogólnie solidna, poważana teoria. A nie
    religia jakichś zakręconych
    pseudonaukowców, tak jak ktoś tu sugerował.

  • 174. Data: 2019-09-30 16:24:19
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-09-30 o 14:51, JaNus pisze:

> [...]
    >
    > Jeśli znałeś, i miałeś zastrzeżenia (bo są), to należało się odnieść!
    > Ale wygląda na to, że nawet zerknąć Ci się nie  chciało     :)

    Ten D-Wave to nie jest kwantowy komputer.
    Wiesz co to jest.
    To jest taka skrzynka i nikt nie ujawnia co jest w środku - tajemnica (piszę o DWave)
    Powstało sporo prac naukowych nających na celu udowodnić, że D-Wave nie może byc w
    pełni komputerem
    kwantowym. I tu ciekawostka. Po podczas tych badań przypadkowo dokonano
    pożytecznego odkrycia z dziedziny fizyki kwantowej. Ale teraz już nie pamiętam
    konkretnie co to było.
    Ale To że D-Wave nie jest w pełni komputerem kwantowym jest oczywistością w świecie
    naukowym.
    Powinieneś to wiedzieć, skoro wypowiadasz się w temacie.

  • 175. Data: 2019-09-30 16:29:05
    Od: robot <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > Jeśli znałeś, i miałeś zastrzeżenia (bo są), to należało się odnieść!
    > Ale wygląda na to, że nawet zerknąć Ci się nie  chciało     :)

    I jeszcze cytat z twojego linku:

    "Nie ma jednak pewności, czy można go tak nazwać: zaprezentowano bowiem jedynie
    jego działanie, pomijając budowę"

  • 176. Data: 2019-09-30 19:17:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    robot napisał:

    > Ten D-Wave to nie jest kwantowy komputer. Wiesz co to jest.
    > To jest taka skrzynka i nikt nie ujawnia co jest w środku - tajemnica

    Chodzą pogłoski, że w środku tej skrzynki jest kot Schrödingera.

    --
    Jarek

  • 177. Data: 2019-09-30 19:59:44
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-09-30 o 16:24, robot pisze:
    > To że D-Wave nie jest w pełni komputerem kwantowym jest oczywistością
    > w świecie naukowym.
    >

    > Powinieneś to wiedzieć, skoro wypowiadasz się w temacie.

    A że i Ty się wypowiadasz, tedy wyjaśnij, co znaczy fraza "nie (...) w
    pełni" w tym kontekście.
    Czy można być "nieco" w ciąży?

    Czy jest on kwantowy w 95, czy jedynie w 5 procentach? :)

    W dniu 2019-09-30 o 16:29, robot pisze:
    > I jeszcze cytat z twojego linku:
    >
    > "Nie ma jednak pewności, czy można go tak nazwać: zaprezentowano
    > bowiem jedynie jego działanie, pomijając budowę"

    Tyle informacji było dla gawiedzi, tudzież (co ważniejsze) konkurencji.
    Jednak dalej Wiki informuje:
    "W maju 2011 firma Lockheed Martin zakupiła wyprodukowany przez D-Wave
    Systems komputer za 10 milionów dolarów,"

    - czy myślisz, że Lockheed wywalił kasę na jakiegoś kota w worku,
    choćby był to (jak celnie zażartował w dniu 2019-09-30 o 19:17, Jarosław
    Sokołowski) "kot Schrödingera"?

    To chyba jasne, że zażądali informacji, i to baaardzo wyczerpujących. I
    najwyraźniej ichni fachowcy uznali, że maszyna jest warta inwestycji,
    ergo: znacząco lepsza od superkomputerów obecnych na rynku.

    No to wraca pytanie: w iluż to % D-Wave jednak jest QuC-em? :)

  • 178. Data: 2019-09-30 21:16:04
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-09-30 o 14:54, robot pisze:
    > Zapominasz, że według wierzących wszystko zostało stworzone przez
    > tego poczciwego staruszka z brodą

    Zacznę od pieca:
    - prawdziwe jest bezsprzecznie to, że przekazy biblijne były tworzone
    przez ludzi, którzy mieli wiedzę ówczesną (te kilka tysięcy lat wstecz,
    jeśli liczyć Stary Testament), a nie dzisiejszą. Czasem byli to prości
    pastuszkowie, którzy nawet jak na owe czasy mieli wyobrażenia o świecie,
    i Wszechświecie -- raczej dość uproszczone.

    -- i, tak! Jako częściowy heretyk mogę przyznać:
    "i stworzył człowiek Boga na obraz,
    . i podobieństwo swoje"

    Ale, ale, czy przypadkiem dawna nauka nie plotła andronów? Możesz temu
    zaprzeczyć?

    Ateiści odbierają chrześcijańską wizję Boga, widząc go jako
    sklerotycznego, ciemnego staruszka (no bo tysiące lat, to nie młodość).
    My, chrześcijanie uważamy, że jest on Istotą Najwyższą, dla naszych
    umysłów Niepojętą, i że jest Wszechmocny, i Wszechwiedzący. Nie
    dościgniemy go w tej mierze nigdy! I najtrudniejsze, wymagające
    najnowszej wiedzy fachowej problemy, dla Niego nie stanowią *żadnej*
    trudności.

    Cóż z tego, że nie wiemy, czy Bóg istnieje "obiektywnie" (cokolwiek by
    to miało znaczyć)? Wszak jako czynnik cywilizacyjno-twórczy religia
    sprawdziła się doskonale! Zauważ, że nie powstała *żadna* licząca się
    cywilizacja, której normy moralne, a i prawne, by *nie* były o religię
    oparte!

    Bolszewicy podjęli próbę budowy czegoś takiego, i doprowadzili Sojuz do
    upadku. Regresu w zakresie gospodarczym, społecznym, i moralnym. Tedy do
    *czegoś* potrzebna ona jest. A że działacze Jewro-pejs-cy chcą ją
    wyrugować z życia zwyczajnych Europejczyków, to upadek niunii jest
    przesądzony, co wynika po prostu z praw... fizyki! :)
    To tylko kwestia czasu, acz warto dodać, że spisek Sorosów tego świata,
    wspierających nachodźców z innych rejonów kulturowych, upadek ten
    przyspiesza, a do tego może uczynić niezwykle *krwawym*!

    > czyli komputer też. A może jednak nie wszystko. Kurna, sam już nie
    > pamiętam jak to leciało. Mogłem pomylić z inna bajką, królem lwem
    > czy coś.

    Czy "Król lew" zbudował jakąś cywilizację?
    Nie kompromituj się. Acz zresztą kompromituj, to w końcu cecha tych, co
    nie znają podstaw naszej cywilizacji łacińskiej.

  • 179. Data: 2019-09-30 21:21:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Sep 2019 21:16:04 +0200, JaNus napisał(a):

> [...]
    > dościgniemy go w tej mierze nigdy! I najtrudniejsze, wymagające
    > najnowszej wiedzy fachowej problemy, dla Niego nie stanowią *żadnej*
    Te atrybuty są wewnetrznie sprzeczne.

> [...]
    > sprawdziła się doskonale! Zauważ, że nie powstała *żadna* licząca się
    > cywilizacja, której normy moralne, a i prawne, by *nie* były o religię
    Chiny. Jaką religię oni tam (w masie) wyznają?

> [...]
    > wyrugować z życia zwyczajnych Europejczyków, to upadek niunii jest
    > przesądzony, co wynika po prostu z praw... fizyki! :)
    Oj, zaśmierdziało...

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 180. Data: 2019-09-30 21:33:36
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Oj, zaśmierdziało...

    Tiaaa
    Bo paputciki nawet nie dostrzegają, że robią za wielce nie-pożytecznych
    idiotów.
    Ataki na Kościół są inspirowane, a i hojnie finansowane, przez kręgi
    Żydów, acz, co ciekawe, tych głównie, co i na swoją wiarę się wypieli.

    A basują do tego Poż-idiot, i szabesgoje.