  • 211. Data: 2019-10-06 21:18:15
    Temat: Re: pcb
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Panowie, opamiętajcie się - to jest pl.misc.elektronika

    Elektronika jest moją miłością, niestety: platoniczną, czyli bezpłodną,
    bo choć to-i-owo umiem naprawić, to żadnego ważnego urządzenia, na które
    świat by oszalał, jeszcze (jeszcze! - bo mam coś w szufladzie) nie
    urodziłem.

    Nie da się ukryć, elektronika to jedna z najważniejszych sztuk
    stosowanych. Potężna jest i fizyka, zaś matematyka jest Piękna.

    Ale najwspanialsze nawet umysły z tych dziedzin muszą całować w dupę
    polityków, i tańczyć tak, jak im oni zagrają.

    Tedy nie p***dolcie Mandzikiewicz, ruki p' szwam, Radia słuchać!
    Słuchać, czyli wykonywać *polecenia*.
    Bo, jak po 13 XII przyjdzie IRCh-a, i zabiorą Ci nadajnik.

  • 212. Data: 2019-10-07 14:46:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 6 Oct 2019 13:09:36 +0200, mk <lp.pw@myzskm> wrote:
    > lub większej akceptacji. Ale Ty zarzuciłeś sundeymanowi posiadanie
    > tu
    > własnych, rodzinnych czy tradycyjnych wyobrażeń o wierze.

    Jak już tak poważnie podszedłeś, to mógłbyś zauważyć, że nie
    niedzielnemu to zarzucilem a temu, którego on użył jako przykład
    statystycznylego wiernego KK Taki był kontekst.

    Otóż między
    > powściągliwymi papieżami, a szarym maluczkim wiernym jest cała
    > hierarchia która całkiem swobodnie już hasa sobie w temacie i
    > jednak IMO
    > nie można tego ignorować. Oto próbka możliwości -- ks. prof.
    > Tadeusz Guz:
    > https://www.facebook.com/oko.press/videos/ks-prof-gu
    z-przeciwko-teorii-ewolucji/2065477183713821/

    Kontekst dotyczył jak podchodzo do tego "góra" a nie "lokalny
    wojewoda". Reszta zgoda, rozpiętość interpretacji od góry do dołu od
    sasa do lasa.

    --
    Marek

  • 213. Data: 2019-10-07 18:39:47
    Od: Konopny Nespresso <o...@g...com>

    mk napisał:
    > Oto próbka możliwości -- ks. prof. Tadeusz Guz:
    > https://www.facebook.com/oko.press/videos/ks-prof-gu
    z-przeciwko-teorii-ewolucji/2065477183713821/

    > pzdr
    > mk

    Gdzie jest więcej dziur? W dogmatach katolickich czy teorii ewolucji?

    Ludzie nie pochodzą od małpy, wywodzą się z wielkiej zupy chemicznej!

    > Jorge Bergoglio deklaruje akceptację teorii ewolucji, ale jakoś nie jest
    zbyt wylewny jeśli chodzi o detale

    To zależy na jakim poziomie, paczaj jezioro tanganika i ewolucja pielęgnic,
    ale jemu zdaje się nie o to chodziło.

    > "Nie możemy powiedzieć: kreacjonizm albo ewolucja. Właściwą formułą jest
    kreacjonizm i ewolucja

    Najlepsze wytłumaczenie. DNA się kopiuje i z pewnością są tam błędy,
    jest też korekta błędów (powiedzmy że podobnie jak w czytniku DVD) pytanie kto
    zaimplementował tą korektę?

    Podsumowując, zajmujecie się chłopcy i dziewczęta wierzchołkiem
    piramidy masłowa, nie ma w tym nic dziwnego:) Ktoś tu o chińczykach wspominał.
    Zajrzałem do ichnich poglądów pod hasło konfucjonizm i już dawno temu
    w coś tam wierzyli.
    cyt.
    tworzą po śmierci rodzaj grupowego ducha
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Konfucjanizm

    http://www.historiasztuki.com.pl/ilustracje/timeline
    /Maslow-piramida-1970.png

    Na zakończenie żart:
    http://i1.pudelekx.pl/4f35032228f4e2e9187c2904edb25e
    01a4f3f4fe/pir-jpg

  • 214. Data: 2019-10-07 20:30:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 7 Oct 2019 09:39:47 -0700 (PDT), Konopny Nespresso
    <o...@g...com> wrote:
    > To zależy na jakim poziomie, paczaj jezioro tanganika i ewolucja
    > piel
    > ęgnic,
    > ale jemu zdaje się nie o to chodziło.

    A nie chodziło Ci o jez. Malawi zwane jeziorem Darwin? Tam dopiero
    ewolucja pielęgnic jest w trybie turbo. I jeszcze kontrewolucjonisci
    "znikają" Malawi twierdząc bezczelnie że ewolucji nie ma....

    --
    Marek

  • 215. Data: 2019-10-09 00:17:08
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Po prostu ich mózgi działają inaczej; tak ukształtowała nas Natura.
    >
    > Nasze mózgi, 50+, są nastawione bardziej refleksyjnie i odnosimy się z
    > większą pokorą i dystansem do otaczającego świata.

    Po prostu człowiek zaczyna inaczej bilansować : czas do końca jest
    mniejszy niż do początku. Więc inaczej trzeba rozkładać siły, inwestycje
    itp. Najważniejszym zasobem staje się właśnie czas - pieniądze mniej.

    > Ciekawe jak będzie 60+? :)

    Zapytam mojego ojca 85+ :)

  • 216. Data: 2019-10-09 08:54:48
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 6 Oct 2019 21:08:38 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5d9a3bb6$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    od JaNus <bez@adresu> :

    Mała korekta obywatelska.
    Jest:

    >Kłopot z "ludziami nauki" jest taki, że uzurpują sobie rolę... Boga!

    Powinno być:

    Kłopot z "katolickim klerem" jest taki, że uzurpuje on sobie rolę... ludzi nauki!

    Nie dziękować.

  • 217. Data: 2019-10-09 13:28:46
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 09.10.2019 o 08:54, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

    > Kłopot z "katolickim klerem" jest taki, że uzurpuje on sobie rolę...
    > ludzi nauki!

    A mógłbyś yasiu wyliczyć zasięg, i natężenie tak opisanego oddziaływania?
    A zaś potem oszacuj trend, opisany przeze mnie, i jego lewarowanie w
    mediach wszelkiego rodzaju.
    Ale... nie męcz się, i tak najwyraźniej to Ciebie przerasta, czuć to na
    megaparseki! Bo gdybyś do tej proporcji miał głowę, to byś tu nie
    pitolił jak ślepiec o widoku Ziemi z orbity...