  • 181. Data: 2019-09-30 22:58:54
    Temat: Re: pcb
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Sep 2019 21:33:36 +0200, JaNus napisał(a):

    > Tiaaa
    > Bo paputciki nawet nie dostrzegają, że robią za wielce nie-pożytecznych
    > idiotów.
    > Ataki na Kościół są inspirowane, a i hojnie finansowane, przez kręgi
    > Żydów, acz, co ciekawe, tych głównie, co i na swoją wiarę się wypieli.
    >
    > A basują do tego Poż-idiot, i szabesgoje.

    No i nam objawił się kolejny antysemita. Gdzie ty widzisz, cymbale,
    ataki na kościół? Jak na razie kościół ma się najlepiej w swojej
    historii. Religia w szkole, niedziele bez handlu, zakaz aborcji,
    wielomilionowe dotacje z budżetu, brak jakiejkolwiek kontroli
    finansowej, oddzielne prawo dla kleru.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 182. Data: 2019-09-30 23:54:49
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > No i nam objawił się kolejny antysemita. Gdzie ty widzisz, cymbale,

    O! Jaki... rzeczowy argument!
    O tym, kto jest antysemitą decydować mają *prawo* sami Żydzi, i tą pałką
    okładają każdego, kto wyjawia ich szwindle, na takim, czy innym polu.
    Czy ja nie mam prawa wzdrygać się na ich łajdactwa? W czym antysemityzm
    jest gorszy, od zoologicznego, izraelskiego antypolonizmu, no w czym??
    Czy niechęci wobec Eskimosów, dajmy na to.
    Pani dr Ewa Kurek, wybitny badacz historii żydowskiej (bazująca w 100 %
    na badaniach historyków żydowskich), powiedziała:
    - nie każcie nam żałować, żeśmy was ratowali!

    Może i ja jestem cymbał, ale Ty najwyraźniej zabiegasz o tytuł "Żyda
    /honoris causa/"...

    > ataki na kościół?

    Nie widzisz? No cóż, to kwestia widzenia naprawdę wieeelce wybiórczego.
    To zorganizowana nagonka, rozpisana na ręce i głosy, przybierająca formy
    tysięczne.

    Przykładowo: Prokuratura w Rybniku umorzyła śledztwo w sprawie
    znieważenia prezydenta Andrzeja Dudy i zniesławienia Jarosława
    Kaczyńskiego określeniem "kościółkowe ch...". - tak w imię "wolności
    słowa". Wolność ta oczywiście cenną jest, ale czy opluskwianie głowy
    państwa jest czymś mniej nagannym, niż plucie na Kowalskiego?

    Wyrok ten wydała asesor Dagmara Szynkowska.

    > Religia w szkole, niedziele bez handlu, zakaz aborcji,

    Wiesz kto forsuje aborcie? Firmy farmaceutyczne, które przerabiają
    abortowaną rzeź niewiniątek na kosmetyki, czy komórki macierzyste, dla
    bogatych /of course/.

    > wielomilionowe dotacje z budżetu,

    Dotąd nie zwrócono majątków kościelnych wartości *wielomiliardowej*!

    > brak jakiejkolwiek kontroli finansowej

    Nie chrzań!

    > oddzielne prawo dla kleru.

    El mismo...

  • 183. Data: 2019-10-01 08:07:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Sep 2019 23:54:49 +0200, JaNus napisał(a):

    > Nie chrzań!

    Wiesz że w ciągu ostatnich 20 lat zbudowano więcej kościołów niż w całej
    historii Polski? Strasznie ten kościół prześladują...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 184. Data: 2019-10-01 08:31:48
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Wiesz że w ciągu ostatnich 20 lat zbudowano więcej kościołów niż w
    > całej historii Polski?

    - a jakie z tego wnioski? Ach, no tak, najwyraźniej w tym zakresie masz
    trudności z ich wyciąganiem. Tedy podpowiem:
    - kościoły są budowane "z tacy", i gdyby wierni nie dawali, to by nie
    było *za co* budować.
    Ergo: wierni dają, czyli nowe kościoły są po prostu potrzebne.
    Ja wiem, że ateistom to nie w smak, i że chętnie by położyli swe lepkie
    ręce na majątku Kościoła. Stąd zaś wypływa ponownie wniosek: Kościół
    ("K"!) jest potrzebny! Jako zapora przed zawłaszczeniem przez ateistów
    rządu dusz.

    > Strasznie ten kościół prześladują...

    Po jednym ataku w Polsce na synagogę, larum w kraju, i za granicą. A
    tymczasem aktów profanacji kościołów jest rocznie kilkadziesiąt, ale na
    ten temat milczy to michnikowe GóWno, i wszelkie inne media, czy to
    totalnej opozycji, czy też i reżimowe. No i ciekawe, czemuż i te
    ostatnie nabrały w tej sprawie wody w usta?

  • 185. Data: 2019-10-01 09:26:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Oct 2019 08:31:48 +0200, JaNus napisał(a):

> [...]
    > ręce na majątku Kościoła. Stąd zaś wypływa ponownie wniosek: Kościół
    > ("K"!) jest potrzebny! Jako zapora przed zawłaszczeniem przez ateistów
    No, szczególnie Świątynię Opatrzności Bożej zbudowali z tacy. Skoro
    wierni dają, to kij im w ucho, ich strata. I nie sądź po sobie żeśmy
    ateiści pazerni na wasz majątek :) choć prawdą a bogiem lepiej by go
    było wydać na bezdomnych. Nawet wasz papież powiedział że jeśli zachodzi
    potrzeba, biednych należy wspomagać z majątku kościelnego. Nie słyszałem
    o takim przypadku żeby proboszcz sprzedał brykę żeby wspomóc pogorzelca
    :)

> [...]
    > totalnej opozycji, czy też i reżimowe. No i ciekawe, czemuż i te
    > ostatnie nabrały w tej sprawie wody w usta?
    Bo synagoga jest jedna, pacanie a kościołów tysiące. Zatem zaatakowano
    100% synagog a kościołów znikomy odsetek. A poza tym istnieje coś
    takiego jak kontekst historyczny. I nieprawda jakoby media milczały w
    sprawie szkód wyrządzonych przez gówniarzy-sprajowców, z których każdy
    zresztą wywodzi się z katolickiej rodziny (może mają dosyć religii w
    szkole? :)) I trąbią w TV o tym całymi dniami jak się zdarzy.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 186. Data: 2019-10-01 10:17:55
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Chodzą pogłoski, że w środku tej skrzynki jest kot Schrödingera.

    Albo talerze Schrödingera:

    https://memy.jeja.pl/267449,talerze-schrodingera.htm

  • 187. Data: 2019-10-01 10:19:14
    Od: robot <a...@o...pl>

    W zero procentach.

  • 188. Data: 2019-10-01 10:29:49
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2019-09-30 o 21:16, JaNus pisze:
    [...]
    > Cóż z tego, że nie wiemy, czy Bóg istnieje "obiektywnie" (cokolwiek by
    > to miało znaczyć)? Wszak jako czynnik cywilizacyjno-twórczy religia
    > sprawdziła się doskonale! Zauważ, że nie powstała *żadna* licząca się
    > cywilizacja, której normy moralne, a i prawne, by *nie* były o religię
    > oparte!

    Wyobraźmy sobie dwie grupy ludzi kilkaset tysięcy lat temu. Ostro
    konkurują o bardzo skromne zasoby środowiska. Religia wzmacnia skłonność
    jednostki do poświęcenia osobistego dobra, czasem dobra bardzo
    wysokiego, na rzecz dobra grupy. Grupa wyposażona w religię ma więc
    przewagę nad grupą, w której religia nie rozwinęła się, i wygrywa "walkę
    o byt". Memy grupy religijnej przetrwały, te z grupy niereligijnej
    wymiotło z populacji.
    Wnioski:
    1. Religia jest koniecznością ewolucyjną.
    2. Izolowane grupy ludzi wykształcają diametralnie różne religie.
    3. Religie grup będących w kontakcie mają cechy wspólne.
    Tyle z teorii. Skonfrontuj to z rzeczywistością.
    To nie są moje wymysły, przeczytasz to w podręczniku do teorii ewolucji.
    Nawiasem mówiąc, takie rozumowanie nie dowodzi nieistnienia bogów.
    Przekłada tylko przyczynę sprawczą religii z transcendencji na biologię.

    P.P.

  • 189. Data: 2019-10-01 10:41:27
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-10-01 o 10:29, Paweł Pawłowicz pisze:
    > Wyobraźmy sobie

    Masz 100% racji, nie widzę w tym nic, z czym miałbym się spierać

  • 190. Data: 2019-10-01 10:45:23
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-10-01 o 10:19, robot pisze:
    > W zero procentach.

    Czy skończyłeś odpowiednie kierunki, lub też jesteś genialnym
    samoukiem, ze szczególnym uwzględnieniem komputerów, tych klasycznych,
    ale i tych "Q"?

    Nie znając Ciebie, nie mogę powyższego wykluczyć, lecz jednak stawiałbym
    dolary przeciw mysim bobkom na lepsze rozpoznanie tematu przez Lockheeda...