  • 11. Data: 2011-08-22 20:06:37
    Temat: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-22 19:52, Bydlę wrote:

    > Nie pomieście, a na konkretnej trasie.
    > Trzymajmy się zeznań.

    Ano trzymajmy się:

    "
    > Przez miasto???
    Tak, przez miasto.
    "

    Mówię, że czak.

    Shrek.

  • 12. Data: 2011-08-22 20:18:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-08-2011 19:06, Shrek pisze:

    > Adam Płaszczyca po mieście jeździ 5,99 km do pracy i nie dotyka hamulca.
    > No ale to czak noris polskiego usenetu.
    > Czekamy na nagranie z Krakowa;)

    ROTFL :)
    Tylko przydałby się samochód z przerdzewiałą na wylot podłogą... ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2011-08-22 20:23:13
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:j2u50l$h2a$1@inews.gazeta.pl>:

    > Nie pomieście, a na konkretnej trasie.
    > Trzymajmy się zeznań.

    Zeznał: "niekiedy się zdaża"

    > Lepsza byłaby mapka z zaznaczonym odcinkiem...

    5,98 km po obwodzie

    --
    Tomasz Nycz

  • 14. Data: 2011-08-22 21:07:12
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 22-08-2011 o 20:18:26 DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > ROTFL :)
    > Tylko przydałby się samochód z przerdzewiałą na wylot podłogą... ;-)

    Mamy na grupie merca z taką podłogą :)

  • 15. Data: 2011-08-22 21:10:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-08-2011 21:07, MM pisze:

    > Mamy na grupie merca z taką podłogą :)

    Może jakaś Granada by się jeszcze znalazła? ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 16. Data: 2011-08-22 21:16:36
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-22 20:18, DoQ wrote:

    > ROTFL :)
    > Tylko przydałby się samochód z przerdzewiałą na wylot podłogą... ;-)

    Tym bardziej, że chwalił się tym w kontekście ekodrivingu i nieco
    tajemniczej technice przyspieszania z minimalnym zużyciem paliwa;)

    Shrek.

  • 17. Data: 2011-08-22 21:51:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 19:52:21 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Lepsza byłaby mapka z zaznaczonym odcinkiem...

    Jagiellońskie 13 - Pana Tadeusza 8.

    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2011-08-22 22:42:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 21:10:19 +0200, DoQ napisał(a):

    > Może jakaś Granada by się jeszcze znalazła? ;)

    Akurat Gienia miała bardzo zdrowa podłogę.

    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2011-08-22 22:46:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Akurat Gienia miała bardzo zdrowa podłogę.

    No to niech będzie mercedes ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 20. Data: 2011-08-22 22:55:03
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-22 18:06:37 +0000, Shrek <u...@d...invalid> said:

    > Ano trzymajmy się:
    >
    > "
    > Tak, przez miasto.
    > "

    No właśnie! Jedzie do pracy, jedzie przez miasto, w żaden sposób nie
    jest to imputowane mu _jeżdżenie po_ mieście.
    :)

    --
    Bydlę