  • 31. Data: 2011-08-23 12:41:26
    Temat: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-22 21:58:52 +0000, ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> said:

    > Aj tam aj tam, dobry klakson i kręgle uciekają gdzie pieprz rośnie. ;-)

    Całkiem niedawno taki jeden pan z identyczną mentalnością jak ta, którą
    opisałeś, zdziwił się niezmiernie, bo mu kręgiel odmówił ucieczki.
    Ślady opon na asfalcie chyba są do dziś w tym miejscu...

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2011-08-23 17:30:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 23:23:29 +0200, Bydlę napisał(a):

    > A tego mi góglemaps nie znajduje.
    > Osiedle, czy Jagiellońska?

    Use brain & odmiany w języku polskim.

    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2011-08-23 17:31:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 23:31:46 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Widzę dwa
    >
    > niebezpieczne (dla jazdy bez prawa używania hamulca) miejsca, ale
    > tragedii nie ma.

    Nigdzie nie ma, jeśli się uważa. Dzisiaj dla przykładu przejechałem sobie w
    ten sposób od skrzyżowania Opolska/Prądnicka na jagiellońskie. W tym kilka
    razy stanie w korku i takie tam. Naprawdę wystarczy trochę przewidywania.

    --
    ___________ (R)

  • 34. Data: 2011-08-23 17:32:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 12:39:14 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Tak, ale nie ma jeszcze obowiązku zatrzymywania się przed nimi, gdy nie
    > ma takiego obowiązku ani potrzeby.
    > :-)

    Przede wszystkim, jak się nie popierdala, to piesi sobie przejdą ;)

    > Opisałem co widzę na mapie - przecież, by uczciwie to ocenić,
    > muslielibyśmy wsiąść w samochody i spróbować pokonać ten odcinek w
    > danym kierunku o danej godzinie - póki tego nie zrobimy (co i tak może
    > dać rozbieżności wynikające z umiejętności i drygu), to poruszamy się w
    > tym samym matriksie...

    No cóż, musze się sprężyć i nagrać filmik ;)

    --
    ___________ (R)

  • 35. Data: 2011-08-23 18:08:37
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-23 15:30:17 +0000, Adam Płaszczyca

    I dostałem dwa wyniki z góglemaps.
    Przecież napisałem, a ty zacytowałeś.

    --
    Bydlę

  • 36. Data: 2011-08-23 18:13:51
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-23 15:31:28 +0000, Adam Płaszczyca

    Skoro _stanie_, to musiał być hamulec.
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 37. Data: 2011-08-23 18:24:05
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-23 12:36, Bydlę wrote:

    > Daj pan spokój! Forma nie taka, czy trasa nudna?

    A jakoś tak samo wychodzi jak płaszczycowa jazda bez hamulców.

    Shrek.

  • 38. Data: 2011-08-23 18:34:00
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-23 12:39, Bydlę wrote:

    > Tak, ale nie ma jeszcze obowiązku zatrzymywania się przed nimi, gdy nie
    > ma takiego obowiązku ani potrzeby.
    > :-)

    Ale często jest, a wtedy brak prawa do używania hamulca jest groźny -
    wbrew temu co napisałeś.

> [...]
    > kierunku o danej godzinie - póki tego nie zrobimy (co i tak może dać
    > rozbieżności wynikające z umiejętności i drygu), to poruszamy się w tym

    Jazda w mieście bez używania hamulca nie mieści się w moim matriksie.
    Chyba że masz samochód w takim stanie technicznym, że sam całkiem
    sprawnie hamuje. Sprawdziłem dzisiaj - mój na luzie toczy się całkiem
    daleko, a niżej obrotów biegu jałowego na jedynce nie zwolnisz
    silnikiem. Tak więc zatrzymywanie się na czerwonym (tak wiem - Adam zna
    trasę i kilometr wcześniej na łuku, nie widząc sygnalizatora wie jakie
    będzie swiatło) lub w korku jest całkiem nierealna. Pomijajac przejścia
    skrzyżowania bez świateł, autobusy z zatoczek innych kierowców i tym
    podobne atrakcje. Zasadniczo może się od biedy udać, tylko wtedy, jak
    wszyscy takiemu debilowi będą uciekać z drogi, ale chyba nie o tym
    piszemy, prawda?

    Shrek.

  • 39. Data: 2011-08-23 18:38:16
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-23 17:32, Adam Płaszczyca wrote:

    > Przede wszystkim, jak się nie popierdala, to piesi sobie przejdą ;)

    Powiadasz? A to ty sam na tej drodze jesteś?

    > No cóż, musze się sprężyć i nagrać filmik ;)

    CZekamy z niecierpliwością. Tylko daj obraz z drugiej kamery na pedał
    hamulca i nie spręzaj się zbytnio, bo nasza rozrywka nie jest warta
    czyjegoś zdrowia.

    Shrek.

  • 40. Data: 2011-08-23 19:25:04
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-23 16:34:00 +0000, Shrek <u...@d...invalid> said:

    > Ale często jest, a wtedy brak prawa do używania hamulca jest groźny -
    > wbrew temu co napisałeś.

    Zaraz, uporządkujmy to, bo tutaj czasami trzeba aż za dokładnie:

    "bez prawa użycia hamulca" to założenie, a nie nakaz pod groźbą
    natychmiastowej kary śmierci.
    Więc jeśli jest przejście, ale światło zielone, brak żywej duszy w
    pobliżu, a widok doskonały, to nie używmy hamulca, bo takie było
    zadanie.
    Nie wiem skąd się bierze niebezpieczeństwo, bo NIKT i NIGDZIE nie
    napisał, że hamuce zostały amputowane temu pojazdowi...
    ;>

    > Jazda w mieście bez używania hamulca nie mieści się w moim matriksie.

    A to ciekawe, bo każdy odcinek od użycia hamulca do użicia hamulca
    pokonujesz...

    ...tak! bez użycia hamulca!
    Zaś toczy się dysputa, czy ten konkretny siedmioipółkilometrowy odcinek
    da się tak pokonać (i zauważ, że nie mamy podanej godziny!).

    > Chyba że masz samochód w takim stanie technicznym, że sam całkiem
    > sprawnie hamuje.

    Gdy zdejmę nogę z gazu (gej przyspiesznika) to zwalnia. Gdy zwalnia za
    mało, redukuję bieg. Czasem nawet jedynkę wrzucę. :-) A gdy trzeba -
    naciskam gej hamulca.
    A czasem staję na geju hamulca, bo nie ma czasu i miejsca na zabawę biegami.
    Wszystko ma miejsce w mieście, w trasie, na parkingach... z głową, z głową.
    ;>

    > Sprawdziłem dzisiaj - mój na luzie toczy się całkiem daleko

    Na luzie, czy na biegu? Bo jeśłi mamy się trzymać hamowania silnikiem,
    to luz nie pasuje.

    > Tak więc zatrzymywanie się na czerwonym

    A było? Bo z zeznań wynika, że nie.

    > Zasadniczo może się od biedy udać

    Więc trzeba sprawdzić bojem (lub obejrzeć film).
    Bo po obejrzeniu trasy widać, że to nie jest niemożliwe.
    (nie jest arcy łatwe, nie jest zielone ani nie jest jakieś-tam. po
    prostu nie jest niemożliwe)

    > , tylko wtedy, jak wszyscy takiemu debilowi będą uciekać z drogi

    A skąd się nagle wzięło uciekanie z drogi?
    Bo w zadaniu mowy o tym nie było.

    > , ale chyba nie o tym piszemy, prawda?

    Też mnie dziwi, skąd się to wzięło.

    --