    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: piątkowo.... ale racja
    Date: Mon, 16 Jul 2018 15:46:31 +0200

    Hello HF5BS,

    Monday, July 16, 2018, 12:33:51 PM, you wrote:

    > Naprawdę nie znał prawa Ohma i danych diody z arkusza? Chociaż... wcale bym
    > się nie zdziwił.

    Nie. Takich pytań w pewnym okresie na Elektrodzie były dziesiątki
    dziennie. A jak człowiek próbował zwrócić uwagę, to dostawał opierdol
    od lamerii, że ma się odpierdolić jak nie zna odpowiedzi.

    I to jest ta druga strona medalu. Byłem moderatorem na Elektrodzie.
    Dałem sobie spokój, gdy okazało się, że dla admiralicji ważniejsza
    jest klikalność niż minimalny poziom wypowiedzi. Ważniejszy jest
    kumpel innego moderatora niż twórca całego działu na Elektrodzie.

    Jak czytam takie ,,dowcipy" jak ten z Mistrzowie, to mam do powiedzenia
    tylko tyle: banda roszczeniowej gówniarzerii, której nic się nie chce.
    Oczekują natychmiastowej i dokładnej odpowiedzi na najbardziej
    gówniane pytania. Mienią się elektronikami a nie potrafią stosować
    prawa Ohma w najbanalniejszych sytuacjach. Nie używają Google,
    wyszukiwarek na forach. Ba - nie spojrzą nawet na listę tematów, gdzie
    podobne jak ich pytanie pojawia się w 5 wariantach na jednej stronie listy
    tematów. Są aroganccy, złośliwi, nie potrafią się przyznać do
    niewiedzy. Luserzy, nie moderatorzy.
    Admiralicja nie pozwala wywalać lamerii na zbity pysk, bo liczy się
    każdy klik. I odwieczne niekończące się dyskusje o złych moderatorach.
    Nikt nie pamięta, że moderatorzy zamiast zajmować się poważnymi
    tematami, propagować wiedzę, muszą wchodzić w dyskusje z lamerem,
    dlaczego nie chcą mu policzyć opornika do diody LED tylko odsyłają
    gdzieś tam. Bycie moderatorem na Elektrodzie, to wyjątkowo
    niewdzięczna praca. ZA DARMO jest się obrażanym przez gówniarzy,
    którzy zielonego pojęcia nie mają o niczym a żądania hrabiowskie -
    podać wszystko na srebrnej tacy, zawiązać śliniak i nakarmić
    łyżeczką.

    Mój dział praktycznie umarł po moim odejściu. Nic tam się nie dzieje.
    Nie ma nikogo, komu by się chciało pisać do widowni o tak niskim
    poziomie. Userzy z wiedzą też odeszli z Elektrody - ileż można obrywać
    z jednej strony od roszczeniowej lamerii a z drugiej od admiralicji,
    której się nie podoba strata klików.

    [...]

    --
    Best regards,