  • Data: 2019-08-13 11:38:40
    Temat: Re: powerbank jako zasilacz buforowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup
    On 12/08/2019 21:08, Pawel "O'Pajak" wrote:

    >One z fabryki wychodza identyczne w granicach błędu i to nie jest
    >problem. Autor posta chce łaczyć używane w stanie nieznanym.

    Bez znaczenia - i tak beda sie dopasowywac automatycznie do napiecia.
    To nie NiCd.

    Nawiasem mowiac - mialem kiedys laptopy, gdzie potrafily wysiasc
    wszystkie ogniwa w takiej rownoleglej sekcji.
    Podejrzewam, ze najpierw zepsulo sie jedno (na rozwarcie), a potem
    pozostale mialy ciezki zywot.

    To byly ogniwa Panasonica, od tamtego czasu nie mam dobrej opinii, ale
    ... robia baterie do Tesli ... czy tam udzielaja licencji ...

    J.