  • Data: 2017-07-12 16:47:55
    Temat: Re: [retro] Aparaty telefoniczne - cała książka - 1966
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl> napisał w
    wiadomości

    >Chodziło mi o aparaty ze wzmacniaczami - zastosowano przeważnie
    >wzmacniacz w klasie A, która, jak wiemy, jest bardzo nieekonomiczna
    >energetycznie.
    >Przykład - aparat okrętowy na stronach 339 i 341. A wzmacniacz, w
    >klasie B,

    HF, myslisz ze na okrecie jest jakas roznica, czy wzmacniacz bedzie
    pobieral 50mW czy 500mW ?

    A braki tranzystorowe mogly pewne byc - glownie w braku
    komplementarnych, co utrudnialo konstrukcje wzmacniaczy.
    W efekcie nie ma co sie bawic w optymalizacje ulamka wata w sprzecie o
    zasilaniu sieciowym.

    J.