eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingroguelike thread › Re: roguelike thread
  • X-Received: by 10.157.68.202 with SMTP id p10mr2777940otg.19.1490049397468; Mon, 20
    Mar 2017 15:36:37 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.68.202 with SMTP id p10mr2777940otg.19.1490049397468; Mon, 20
    Mar 2017 15:36:37 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin.stu.neva.ru!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gig
    anews.com!n37no1442998qtb.0!news-out.google.com!78ni20680itm.0!nntp.google.com!
    w124no559532itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-fo
    r-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Mon, 20 Mar 2017 15:36:37 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <c...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=37.47.46.31;
    posting-account=Sb6m8goAAABbWsBL7gouk3bfLsuxwMgN
    NNTP-Posting-Host: 37.47.46.31
    References: <d...@g...com>
    <6...@g...com>
    <b...@g...com>
    <1...@g...com>
    <6...@g...com>
    <c...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: roguelike thread
    From: fir <p...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 20 Mar 2017 22:36:37 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 72
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:210334
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 19 marca 2017 18:14:03 UTC+1 użytkownik fir napisał:
    > W dniu sobota, 18 marca 2017 16:47:18 UTC+1 użytkownik fir napisał:
    > > W dniu sobota, 18 marca 2017 14:44:17 UTC+1 użytkownik fir napisał:
    > > > W dniu sobota, 18 marca 2017 12:57:53 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
    > > > > On Saturday, March 18, 2017 at 11:36:53 AM UTC+1, fir wrote:
    > > > > > im wiecej dni pod rzad sie koduje tym tempo ich przerobu spada ;c
    > > > >
    > > > > U mnie rośnie przez pewien czas, nawet do 3-6 miesięcy, potem
    > > > > też spada - zmęczenie.
    > > > >
    > > >
    > > > jesli chodzi o ten projekt to tylko spada ;c koduje to od dwu tygodni (choc
    spora czesc jest portem ze sterego kodu) i okazuje sie ze ze 12 dni bylo ok a pozniej
    sie zmeczylem, jak sie bardzo zmecze to co gorsza potrafie popasc w stan ktory
    nazywam 'tangled' ;c (zaplatania, pewie znany wiekszosci programistow jesli nie
    wszystkim )
    > > >
    > > > (stan dosyc krytyczny i akurat tego chyba by nalezalo unikac, z drugiej strony
    troche szkoda przerwac i nieststy sprowadza sie to chwilowo do debugowania na skroty,
    pisania na skroty, byle osiagnac efekt) (moze sprzatne pozniej jak to nad czym dlubie
    w koncu zadziala ;c )
    > >
    > > z drugiej strony moze jednak nie warto sie meczyc kiedy zmeczenie narasta
    (calkiem dawno nie mialem wogola takich stanow zamotania bo od pewnego czasu widze
    normalnie kod raczej dosyc czysto ale okazuje sie ze jak poplatac cos z kandrelerami
    eventow i pollingiem itd itd to mozna sie nieststy nadal zamotac)
    > > narzie to co chialem sprawdzic dziala ale motalem sie z tym z 4 godziny zamiast
    20 minut do tego ten kod jednak bedzie chyba trzeba i tak przemyslec, i to jest
    troche straszne :C
    >
    > odpoczalem, poprawilem zamotany kod, zadowolony ze jet ok ..i znowu sie zamotalem
    ;c (co prawda mniej i po godzinie udalo sie odmotac tak na powiedzmy 70-90%)
    >
    > ten kod trzebe bedzie przepisac bo lacze odpytywanie klawki co ramke ze zwyklymi
    eventami keydown, razem z tym ze moj bufor wiadomosci w rogualiku jest 'stanowy'
    > ogolnie grafika jest natomiast ramkowa oraz z tym ze
    > wystepuje tu ogolnie maszyna stanow ekranu te piec czynnikow albo czesc z nich
    wytwarza ogolny potencjal do
    > zamotania..
    >
    > powinienem przemyslec tak naprawde co dokladnie tu czyni
    > to zamotanie (z grubsza wiadomo, ogolnie zwykly kod gdzie jak mam funkcje a i b to
    jest wyraznie napisane jak a wola b itd tutaj przechodzi w kod 'niewidzialny' gdzie
    te zaleznosci wystepuja ale sa niewidzialne i gdzie kod porozumiewa sie przy pomocy
    pobocznych flag - ale nie wiem co dokladnie jest tego przyczyna ale akurat nie mam
    sily tego rozkminiac choc to wazne)
    >
    > pominawsz to na razie dziala
    >
    > minddetonator.htw.pl/platform10.zip
    >
    > glownie chodzi mi o to by zrobic ekran wyboru przedmiotow
    > tj 'pickup' i 'drop' w superergonomiczny sposob by sie tego uzywalo szybko i
    wygodnie (obecnie pod klawiszami p i d)
    >
    > zeby gra robila dobre wrazenie musi byc mz zapewniona plynnosc, nie tylko w grafice
    ale i w inpucie.. grafa i input itd moze byc prosta ale musi byc 'plynna' dlatego
    zalezy mi na tej ergonomii - jakby ktos odpalil i ocenil czy podnoszenie i
    upuszczanie przedmiotow ttaj da sie jeszcze bardziej 'uergonomicznic' mogloby to byc
    pomocne

    troche nowsza wersja (zrobilem blinka pod b ktory nawet fajnie wyglada)

    minddetonator.htw.pl/platform11.zip

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: