  • Data: 2017-05-21 15:08:47
    Temat: Re: rozdziewiczylem 13-tke
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > Stare Audi sąsiada (chyba B2) do niego podchodząc potrzeba 3 kluczy 10,
    > 13 i 17ka i faktycznie dominująca jest 13tka.

    No kurde - jaja.
    Dziś chcę zdjąć ramie wycieraczki, aby wymienić pęknięty plastik pod
    przednią szybą (jak się on fachowo nazywa?) bo mi się woda leje do filtra
    pyłkowego/kabiny i do wentylatora dmuchawy...
    Zgadnij jakie nakrętki użyli do przymocowania ramienia wycieraczki?
    Tak, zgadłeś... 13mm :-)

    > Dużo nowszy Passat brata -
    > tu już lepiej zaopatrzyć się w cały zestaw kluczy. BMW3 w średnim wieku
    > - to samo - bez całego zestawu lepiej nie podchodzić. Tak więc trudno
    > mówić o popularnym rozmiarze klucza w nowszych niemieckich autach.

    Ten mój 2004 chyba do tych Twoich "nowszych" nie zaliczasz? ;-) Bo gdzie
    nie popatrzę tam 13-tka :-)