eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyściąga w prawo › Re: ściąga w prawo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: ściąga w prawo
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <qg018c$kv4$1$LEPEK@news.chmurka.net>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Tue, 9 Jul 2019 22:28:33 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.7.2
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <qg018c$kv4$1$LEPEK@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 190709-4, 09.07.2019), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 39
    Message-ID: <5d24f911$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.37.142.227
    X-Trace: 1562704145 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 537 178.37.142.227:50392
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2659788
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-07-08 o 20:15, LEPEK pisze:
    > Dobry!
    >
    > Pacjent: Avensis ADT270 1ADFTV sedan'12.
    > Ściąga w prawo.
    > Im szybciej się jedzie, tym bardziej czuć, ale i w jeździe miejskiej
    > jest delikatnie wyczuwalne. Tak od 60 km/h już zdecydowanie.
    > Nieistotne jest, czy przyśpieszam, czy puszczam gaz - nie ma to
    > wyczuwalnego wpływu na zachowanie samochodu.
    > Opony prawie nowe (przed zmianą też ściągało).
    > Ciśnienie we wszystkich oponach sprawdziłem nie raz.
    > Hamulce działają poprawnie, żaden nie przytrzymuje.
    > Nie pamiętam, kiedy to ściąganie zauważyłem (z trzy miesiące będzie,
    > może i pół roku), ciężko mi też ocenić czy zachowanie się pogłębia.
    > Ostatnio robiona (wyciągana) przekładnia kierownicza (w związku z inną
    > naprawą) - bez wpływu.
    > Jakiś czas temu wjechałem w SKP na to takie do sprawdzania zbieżności
    > (taki najazd) - diagnosta stwierdził, że gitarra.
    > Do jakiego specjalisty się udać w celu diagnozy i naprawy? Od naprawy
    > zawieszeń? Czy może najpierw do jakiegoś magika od pomiarów i ustawiania
    > wszelakich kątów w zawieszeniu?
    > A może ktoś zna warsztat w Trójmieście lub okolicach (szczególnie od
    > południa), gdzie takie rzeczy ogarniają wnikliwie i solidnie?
    >
    W moim aucie, różnica ciśnienia prawe-lewe koło 0,4 Atm (z 2,5 na 2,1)
    (mam 2,5 w nominale) powoduje że nawet kierownica mi "drży" nie
    wspominając już o sciąganiu.
    Kiedyś miałem lekko zjebaną zbieżność (inne auto) i zdzierało lekko
    jedną oponę od wewnątrz. Na początku nie ściągał ale jak się opona lekko
    podjechała, to sciągał. Zamieniłem koła i nie ściągał a przy następnej
    wymianie opon ustawiłem zbieżność. Co ciekawe, następna wymiana (3ecia)
    opon...musiałem ustawić zbieżność raz jeszcze bo ściągał. Takie drobne
    podkręcenie na regulacji.


    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    WCALE NIE JEST DROŻEJ NIŻ KIEDYŚ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: