  • Data: 2017-11-26 22:16:58
    Temat: Re: sensowny zestaw głośników?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Intencjonalnie - na pewno. Dążą do zwiększenia sprzedaży. A
    > praktycznie nie, bo podają prawdę tylko definiują moc głośników tak
    > jak im wygodnie. Np. podają moc chwilową. Jak dostatecznie
    > ograniczysz chwilę to możesz powiedzieć że twój głośnik ma moc np. 1
    > MW :)

    Nie da sie tego zrelatywizowac. To zwykłe oszustwo i tyle.

    > Zasilacz ma sprawność ok. 50 %, sam wzmacniacz klasy B ma sprawność
    > 30-40%. Rozmaite wodotryski też pobierają moc. Moc doprowadzona do
    > głosników też nie jest w całości przetwarzana na moc dźwięku.
    > Sprawność głośnika to IMO parę procent, a te o największej
    > sprawności mają akurat duże zniekształcenia (i liniowe i
    > nieliniowe).

    Ok, ale jak to sie ma do pradu pobieranego z gniazdka i pokazanego na
    mierniku?
    Bo rozumiałbym gdyby było tak, ze podaja 100W, zestaw bierze 100W z
    gniazdka a słabo gra.
    Ale tutaj ammy taka sytuacje ze pisza 100W a zestaw bierze maksymalnie
    20W...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki