  • Data: 2020-04-05 18:24:43
    Temat: Re: te nie/dobre diesle
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 5 Apr 2020 17:06:27 +0200, z

    > Jak runęła w gruzach narracja że diesle powodują SMOG to się próbuje tą
    > odrobinkę spalin połączyć z amoniakiem i być tworzyć nową narrację.

    Diesle podowują SMOG czy ci się to podoba czy nie. Kwestia tylko udziału
    procentowego, a ponieważ żyjemy w polszy gdzie się pali węglem (bo taniej!
    -- a nie ma większej bzdury uwzględniajac mizerną sprawność kotłów i
    umiejętnosci palaczy, czyt. palenie zasypowe) i drewnem ("oszczędzajac" na
    gazie, i w ogóle to takie "fajne klimatyczne" jak się zakopci okolicę, bo
    wiadomo że aby było ciepło to musi być dym), to może i ci coś runęło w
    gruzach -- ale nie to co ci się wydaje, ignorancie.

    > Niech kurwa sprzątają i myją ulice bo większość "pyłów" od samochodów to
    > drobinki klocków hamulcowych i opon które roznoszą te przebrzydłe
    > Hybrydy ;-)

    Nie kłam, hybrydy hamują w zdecydowanej większości silnikiem ładując
    baterie z których później rozpędzają ponownie auto (do tego lepiej
    optymalizują zużycie paliwa) i udział zapylenia poprzez klocki jest
    znacznie zmniejszony. Ja mam 105tkm w PHEV, klocki od nowości te same, jest
    ich jeszcze 1/3 a od zeszłej wizyty w ASO nadal tyle samo -- czyli przez
    22tkm jakie w tym czasie przejechałem zużycie to granice błędu pomiarowego.

    --
    Pozdor
    Myjk