  • Data: 2019-04-13 15:43:39
    Temat: Re: wideorozmowy - jak najprościej?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Apr 2019 15:44:40 +0200, Marek napisał(a):

    > ROTFL, to nigdy nie była "funkcja hardwarowa" ale oprogramowanie. Po

    Kiedy pewnie wlasnie bardziej hardware'owa,bo kompresja i dekompresja
    ... moga przerastac stare procesory.

    > prostu jeden producent uznaje że taką funkcję zamieści "out the of
    > the box" a drugi uznaje że nie, bo nikt z tego nie korzysta.

    Czyzby w miedzyczasie ludzie przestali uzywac ?
    A kiedys tak sie marketingowcy podniecali.

    I przeciez nadal telefony maja dwie kamery ... to ja juz nic nie
    rozumiem, patent za drogi ?

    Samsung ma taka malo rzucajaca sie w oczy ikonke do polaczen video,
    a inne moje nie ... tylko nie wiem - moze maja schowana, a moze karta
    sim nie pozwala ?
    Czy to nie jest czesc standardu ?

    Samsung probuje polaczyc, ale wkrotce mowi, ze nie moze byc nawiazane

    J.