    Subject: Re: zabezpieczenie przed piorunami.
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: JaNus <bez@adresu>
    Date: Sun, 3 Sep 2017 09:19:14 +0200

    > Animka to kupi w całości i przełknie bez zrozumienia. Może nawet
    > zapłacze... :)

    Hm, często tu-i-ówdzie docinałem Animce, ale jakoś tak myślę, że trochę
    chama ze mnie wylazło, ot co. Wszak mężczyzna, nawet jeśli uważa, że
    *przeciętnie rzecz ujmując* - kobiety są od mężczyzn głupsze, to nie
    powinien im tego co i rusz wypominać! Dżentelmen powinien wszystkie
    traktować z rewerencją. Na swoje usprawiedliwienia (liche!) mam to, że
    wszystkiemu winne jest forsowane przez femi-nazistki "równouprawnienie".
    Zanim się ono zaczęło, to dżentelmeni byli dżentelmenami, całowali
    kobiety w dłoń (jak już żadną miarą nie mogli w usta), ustępowali
    miejsca, czy przenosili przez rzeki, lub chociaż przez strumyczki. Ale
    odkąd znalazła się hałaśliwa, nachalna (acz zdecydowanie
    mniejszościowa!) grupa babiszonów, krzycząca wniebogłosy o konieczności
    "równego traktowania", to i najzagorzalszym dżentelmenom *musiały*
    puścić nerwy: chcecie równouprawnienia? No to patrzcie! - iii się zaczęło:
    aleś ty głupia! (wszak gdy kumpel, czy, jeszcze bardziej: nie-kupel -
    zrobi coś durnego, to mu się natychmiast to wytyka, bez owijania w bawełnę)
    Warto zauważyć, że zarzuty o głupotę są znacznie częstsze, niż, na
    przykład - o k***wstwo, chociaż przecież łatwiej przełknąć to, że taka
    jedna czy druga strzeli jakiś kretynizm, nawet i skrajny. Ciekawe czemu
    ta głupota jest pierwsza w "kolejności odśnieżania"?