  • Data: 2019-04-10 22:25:20
    Temat: Re: zasilanie PC
    Od: Gil <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie może trwać godzinami, góra kilka minut.

    Teraz jeszcze obserwowałem tą myszkę. Mrugnie sobie co około 3-4 minuty
    mimo, że zasilacz wyłączony tylnym przełącznikiem od 24 godzin. Może ten
    zasilacz jest troche skopany?

> [...]
    > odwrót podłączoną fazę i zero[1], więc podłącz wtyczkę listwy obróconą o 180
    > stopni. W czasach analogowych tak likwidowało się przydźwięk sieciowy.
    > 3. Jak już pisałem, wyłącz w BIOS-ie komputera budzenie myszką.
    > 4. Jak też pisałem, sprawdź, ile czasu trwa gaśnięcie diod na płycie.
    >
    > [1] W domu miałem źle założone wyłączniki oświetlenia ? odcinały zero
    > zamiast fazy. Żyrandole był cały czas pod prądem, a wkręcone świetlówki po
    > wyłączeniu mogły się nadal ciemno jarzyć lub migać w zależności od modelu (i
    > tania chińszczyna no-name, i droga chińszczyzna Philipsa).

    Bardzo dziekuję za konkretne wyjaśnienia. Instalacja elektryczna jest
    bardzo kiepska, bo z lat 70-tych. Przewody aluminiowe. Gniazdka bez
    uziemienia.