  • 71. Data: 2012-03-12 12:46:08
    Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości
    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):

    >Tyle grupowa teoria. Miałem opla ze stu pięćdziesięcio konnym
    >silnikiem. Przy
    >185/h palił prawie 40 litrów na 100 kilometrów. A`przy 90 niecałe
    >8/100
    >kilometrów. Tyle praktyka.

    No i w czym problem ? Ze ci za duzo palil ? Bylo naprawic silnik.

    Co to byl za opel ? Vectry akurat byly dosc oszczedne, i przy rownej
    jezdzie 200/h powinny palic ponizej 20/100.

    J.

  • 72. Data: 2012-03-12 13:34:22
    Temat: Re: Silnik wspomagany wodorem?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/03/2012 15:20, -wytnij- wrote:

    > Ponoć można zaoszczędzić :) Rozmawiałem z takim jednym zapaleńcem który
    > założył to do diesla i mówił o oszczędności 25 % paliwa
    >
    > Ale jedno zasadnicze pytanie kto mu zrobi przegląd techniczny, bo takie
    > instalacje nie posiadają homologacji i nie mogą być stosowane do
    > zasilania pojazdów.

    Niech jeszcze dołoży magnetyzer 20% oszczędności i dynks do gniazda
    zapalniczki dający kolejne 25%. Dwa litry na setkę w mieście to dopiero
    tania jazda!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 73. Data: 2012-03-12 21:06:40
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w <news:jjk1ku$oh3$1@inews.gazeta.pl>:

    > Natomiast jakbyś się nie starał to nie jest koło 40 KM.

    Błąd w założeniach Shrek.

    KM to Kogutek Machany, a KW to Kogutek Wahany i co mu zrobisz temu kogutku?
    ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 74. Data: 2012-03-12 21:09:57
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-12 21:06, 'Tom N' wrote:

    > Błąd w założeniach Shrek.
    >
    > KM to Kogutek Machany, a KW to Kogutek Wahany i co mu zrobisz temu kogutku?
    > ;-)

    No teraz to się waham:P

    Shrek.

  • 75. Data: 2012-03-12 21:45:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-12 21:06, 'Tom N' pisze:

    > Błąd w założeniach Shrek.
    >
    > KM to Kogutek Machany, a KW to Kogutek Wahany i co mu zrobisz temu kogutku?
    > ;-)

    Żeś mi Waść humor poprawił na wieczór :)

  • 76. Data: 2012-03-12 23:00:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 12 Mar 2012 12:46:08 +0100, J.F wrote:

    > No i w czym problem ? Ze ci za duzo palil ? Bylo naprawic silnik.

    Gdyby samochody miały palić 40l/100km przy 185km/h, to wielu Niemców by nie
    dało rady na autostradzie od stacji do stacji dojechać :)

  • 77. Data: 2012-03-12 23:06:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    Monday, March 12, 2012, 11:00:33 PM, you wrote:

    > Gdyby samochody miały palić 40l/100km przy 185km/h, to wielu Niemców by nie
    > dało rady na autostradzie od stacji do stacji dojechać :)

    Usiłujesz dyskutować z kogutkiem?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 78. Data: 2012-03-12 23:09:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Mar 2012 23:00:33 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Gdyby samochody miały palić 40l/100km przy 185km/h, to wielu Niemców by nie
    > dało rady na autostradzie od stacji do stacji dojechać :)

    Ale to mniej wiecej tak wyglada :-)

    J.

  • 79. Data: 2012-03-12 23:29:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>