  • 11. Data: 2014-08-26 16:27:02
    Temat: Re: Szczawnica -- Bóg wysłuchał moich modlitw ;)
    Od: JK <j...@i...pl>

    > Otóż otworzono w Polsce nowy rodzaj usług -- wożenie ludzi furgonetką
    > ministra Sikorskiego.

    O Leszek! Wypuścili cię na przepustkę?

    JK

  • 12. Data: 2014-08-26 16:38:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JK" lti5js$khj$...@d...me

    > O Leszek! Wypuścili cię na przepustkę?

    Tak -- przed wielu laty wypuszczano mnie na przepustki

    -- ze szpitala dermatologicznego
    -- z letnich kolonii

    Skąd w Tobie odezwała się potrzeba szperania w mojej przeszłości
    sprzed wielu lat? Kolonie to sprawa sprzed niemal 40 lat...
    Dermatologia miała miejsce niemal 30 lat temu... Duch Święty
    Cię natchnął ta wędrówka w odległa przeszłość?

    Ostatnio masa ludzi z mego otoczenia szpera w mojej przeszłości.
    Szpera, czy raczej tłumaczy, że kiedyś było jak było, a teraz
    możemy żyć w zgodzie, czyli ja mogę znów (jak kiedyś) płacić
    im, aby oni mogli dostatnio żyć. Tłumaczę im, ż niestety nie
    mam już zdrowia takiego, aby im płacić i aby za nich pracować. :)

    Ich powody cofania czasu rozumiem. Jakie są Twoje?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-08-26 17:21:54
    Od: JK <j...@i...pl>

    > "JK" lti5js$khj$...@d...me

    > Tak -- przed wielu laty wypuszczano mnie na przepustki

    Hej, to chyba miało być tak:

  • 14. Data: 2014-08-27 04:35:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JK" lti8qo$f0g$...@d...me

    > Hej, to chyba miało być tak:

    > -- ze szpitala "dermatologicznego"
    > -- z "letnich kolonii"

    Nie wiem, jak wyglądała Twoja przeszłość -- opisałem swoją.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-08-27 10:27:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-26 10:57, rAzor pisze:

    > To by było nielogiczne z punktu widzenia ekonomii. Gdzie tu zysk?

    4 kolejne lata na utrzymaniu podatnika. I jak widać nie jest to
    utrzymywanie o chlebie i wodzie.

    > Podziękowania należą się dobrodziejom - wyborcom Radka i jego
    > pryncypała. Zacni to ludzie i na los dzieciątek wrażliwi.

    A mi to już się nie należą?, przecież jest w tym też moja składka. I
    mała uwaga - jeżeli już, to wolę żeby nasi władcy wozili za darmo takie
    chuchro jak Enenuel niż jakichś spasionych proboszczów w podarowanych im
    przez społeczeństwo autach.

  • 16. Data: 2014-08-27 21:50:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53fd9647$0$2234$6...@n...neostrada.pl

    > A mi to już się nie należą?, przecież jest w tym też moja składka. I mała uwaga -
    jeżeli już, to wolę żeby

    IMO każdemu płatnikowi (a nawet obywatelowi tego kraju -- wielu
    albowiem pracuje w wolontariatach, za ,,Bóg zapłać'') należne
    są podziękowania, także opozycjonistom żyjącym w zgodzie
    z prawem, jednak największe/najgorętsze podziękowania
    należne są Bogu i ludziom ukazującym dobroć ;) Sikorskiego.

    Dzięki tym ludziom wiemy, że Sikorski to człowiek o wielkim
    sercu, kochający dzieci, także dzieci swoich znajomych -- nie
    ogranicza się w czynieniu dobra tylko do swojej rodziny...

    Ci ludzie (IMO współpracujący z Bogiem) ukazują nam, na
    kogo warto ;) głosować w najbliższych wyborach, i ukazują,
    dlaczego Tuskowi stale nie domyka się budżet. :)

    Co więcej -- ludzie ci ukazują do jakiego ustroju dąży
    Jego Ekscelencja [Arcy?]Minister Sikorski.

    Wybierajmy Sikorskich -- a być może dadzą nam pracę
    w swoich włościach, choćby przy czyszczeniu
    wielkopańskich butów.

    > nasi władcy wozili za darmo takie chuchro jak Enenuel

    Dzięki Trybun. :)

    > niż jakichś spasionych proboszczów w podarowanych im przez społeczeństwo autach.

    Oficjalnie owi proboszczowie mają takie same zdanie;
    niestety wyrażają swe prawdziwe stanowisko/zdanie
    czynami, a czyny te wskazują raczej na to, iż
    proboszczowie tak naprawdę wolą ten świat,
    w którym wożeni są proboszczowie, nie zaś
    różnorakie chuchra.

    -=-

    Od paru dni oficjalnie PO zmniejsza swą przewage
    nad PiS, zaś JKM wypada za burtę.

    http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1590203
    ,1,nowy-sondaz-maleje-przewaga-pis-nad-platforma.rea

    Czy to efekt słanej pamięci Polaków, czy złego
    liczenia głosów, czy jeszcze czegoś innego?...

    -=-

    Dla mnie najgorszym scenariuszem jest nie pozostanie
    PO przy władzy, ale zmiana władzy na taką, która nie
    tylko nie da mi prawa do mojej własności, ale jeszcze
    mocniej mnie przydusi do ukochanej Ziemi. :)

    Na szczęście tuż obok nas stacjonuje rosyjskie wojsko i raczej
    niewiele wskazuje na to, aby NATO ;) miało siłę do przepędzenia
    Rosjan. Odwrotnie -- NATO wikła się w konflikty na całym świecie,
    Chiny wstają z kolan i coraz chętniej przypominają o papierowej ;)
    wartości dolara, zaś UE drży przed Szkotami. :)

    -=-

    Urzędnik zarabiający 25 razy więcej od płatnika -- to kiepski pomysł.
    Budowanie wspólnoty europejskiej opartej z jednej strony o biedotę
    (przepraszam, jeśli kogoś bolą moje słowa) zaś z przeciwnej o ludzi
    bogatszych od tej biedoty o rząd wielkości IMO nie może dać dobrych
    efektów.

    Co gorsza -- Polacy nie tylko są biedniejsi, ale i (przepraszam
    znowu) gorzej przygotowani do życia niż Europejczycy z Zachodu,
    przez co w UK czy w innych bogatych krajach nierzadko lądują na
    przysłowiowej ulicy.

    Nowosądecka uczelnia wyższa gotowa jest kształcić ludzi, którzy
    nie zdali egzaminu maturalnego. Tytuły w Polsce niekoniecznie
    muszą mieć pokrycie w wykształceniu faktycznym.

    -=-

    Wprawdzie Sikorski także ma dziwne wykształcenie wyższe, ale
    (jak już powiedziano dosadnie) takie same jak 26 premierów UK,
    a UK chyba nie jest źle rządzonym krajem.

    Niestety to wykształcenie nie nauczyło Sikorskiego poprawnego
    korzystania z dóbr (i z ludzi) mu powierzonych. BOR to
    (z definicji) Biuro Ochrony Rządu, nie zaś Radek-TAXI.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2014-08-27 22:49:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ltlcr1$9j1$...@n...news.atman.pl

    > Od paru dni oficjalnie PO zmniejsza swą przewage
    > nad PiS, zaś JKM wypada za burtę.

    Miało oczywiście być napisane odwrotnie. :)

    + Od paru dni oficjalnie PiS zmniejsza swą przewage
    + nad PO, zaś JKM wypada za burtę.

    > http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1590203
    ,1,nowy-sondaz-maleje-przewaga-pis-nad-platforma.rea

    + Czy to efekt słabej pamięci Polaków, czy złego

  • 18. Data: 2014-08-28 19:25:08
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > Jego Ekscelencja [Arcy?]Minister Sikorski.
    >
    > Wybierajmy Sikorskich -- a być może dadzą nam pracę
    > w swoich włościach, choćby przy czyszczeniu

    Tak tak, tacy jak Sikorski i sp-ka gwarantują że nigdy nie skończy się
    żebranie na ulicach, o datki na leczenie dzieci. Wiesz że pani Marszałek
    Sejmu sama sobie wybierała kolor służbowego Audi A8? Wiesz że minister z
    rządu pana Tuska potrafi z służbowej karty płatniczej wyłożyć 80 zł za
    kieliszek wina? Wszystko to w kraju gdzie żebrze sie na ulicach o
    pieniądze na aparaturę ratującą życie dzieci..

    > Dzięki Trybun. :)

    No, nick do czegoś zobowiązuje... ;-)

> [...]
    > czynami, a czyny te wskazują raczej na to, iż
    > proboszczowie tak naprawdę wolą ten świat,
    > w którym wożeni są proboszczowie, nie zaś

    Powiem tak, miałem na myśli tych spasionych proboszczów, skądinąd wiem
    że są również wśród nich na swój sposób uczciwi ludzie.

> [...]
    ,1,nowy-sondaz-maleje-przewaga-pis-nad-platforma.rea

    > Czy to efekt słanej pamięci Polaków, czy złego
    > liczenia głosów, czy jeszcze czegoś innego?...

    Nie wierzę w żadne sondaże. Jedno wielkie oszustwo. Jeden jedyny
    przykład - o 20:00 zamykaja lokale wyborcze, a o 20:01 funduje się nam
    wiadomości kto będzie rządził. Niedługo 50tka na karku, a jaszcze nie
    widziałem ankietera pod lokalem wyborczym w dniu wyborów. Skąd
    dziennikarze mają te dane, od wróżki?

    > Dla mnie najgorszym scenariuszem jest nie pozostanie
    > PO przy władzy, ale zmiana władzy na taką, która nie
    > tylko nie da mi prawa do mojej własności, ale jeszcze
    > mocniej mnie przydusi do ukochanej Ziemi. :)

    No co tu dużo gadać, rząd PO to zły rząd, ale kto z tej bandy może
    rządzić mądrzej, lepiej i sprawiedliwiej?

  • 19. Data: 2014-08-28 23:09:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > kieliszek wina? Wszystko to w kraju gdzie żebrze sie na ulicach o
    > pieniądze na aparaturę ratującą życie dzieci..

    wskażesz dowód na takich żebraków?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2014-08-30 16:01:15
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-28 23:09, masti pisze:

    > wskażesz dowód na takich żebraków?

    Wszyscy ich widzą, poza Tobą zdaje się. A to dziwne bo sprawa jest
    bardzo nagłaśniana.