  • 11. Data: 2019-05-20 17:46:36
    Temat: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 20 May 2019 16:34:05 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Na razie to Tesla ponoc pilnuje czy sie trzyma rece.

    Tydzień temu pokazywałem film z testów pełnej autonomii, w którym już
    nie trzeba trzymać rąk, więc?

    --
    Marek

  • 12. Data: 2019-05-20 18:22:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tydzień temu pokazywałem film z testów pełnej autonomii, w którym już
    >nie trzeba trzymać rąk, więc?

    wiec trzeba sie dowiedziec czy to test, czy wersja sprzedawana.

    J.

  • 13. Data: 2019-05-20 22:20:50
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-20 14:01, Adam Klobukowski wrote:

    > Autonomia wymaga bardzo dokładnych map. Pewnie Tesla takich map Polski nie kupiła.

    Do czego?

  • 14. Data: 2019-05-21 08:52:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-20 o 17:46, Marek pisze:

    > Tydzień temu pokazywałem film z testów pełnej autonomii, w którym już
    > nie trzeba trzymać rąk, więc?

    Więc zaczynają się wypadki.
    https://www.chip.pl/2019/05/smiertelny-wypadek-tesli
    -przy-wlaczonym-autopilocie/
    Po dziesięciu sekundach na autopilocie walną w naczepę.
    A "Redakcja serwisu ,,The Verge" przypomina, że nie jest to pierwszy
    przypadek, kiedy zawiódł autopilot".

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2019-05-21 10:23:30
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-05-21 o 08:52, RadoslawF pisze:

> [...]
    >
    > Po dziesięciu sekundach na autopilocie walną w naczepę.
    > A "Redakcja serwisu ,,The Verge" przypomina, że nie jest to pierwszy

    Kolejny bug - mieli szczęscie, że nie spadli w przepaść...
    https://youtu.be/tP19WuyY3IY?t=430
    Tym razem Ameryka...
    T.

  • 16. Data: 2019-05-21 10:29:19
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 maja 2019 22:21:00 UTC+2 użytkownik kk napisał:

    > Do czego?

    Do działania ;) Szczegółów Ci nie podam niestety, ale wyczytałem że (niemal)
    wszystkie systemy autonomicznej jazdy jako jednego ze składników potrzebują bardzo
    dokładnych map (oczywiście poza lidaram/radarami/kamerami i innymi czujnikami i
    analizą ich wejścia).

    AdamK

  • 17. Data: 2019-05-21 10:34:58
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 21 May 2019 01:29:19 -0700, Adam Klobukowski wrote:
> [...]
    > składników potrzebują bardzo dokładnych map (oczywiście poza
    > lidaram/radarami/kamerami i innymi czujnikami i analizą ich wejścia).

    Ale to chyba dotyczyło tych niby-busików jeżdżących 40km po ściśle
    określonych trasach w mieście... Wynalazek Tesli jest (chyba) mądrzejszy
    i bardziej "autonomiczny". Może kto rzuci ciekawym linkiem w temacie?

    Mateusz

  • 18. Data: 2019-05-21 10:52:54
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, May 21, 2019 at 10:35:00 AM UTC+2, Mateusz Viste wrote:

    > Ale to chyba dotyczyło tych niby-busików jeżdżących 40km po ściśle
    > określonych trasach w mieście... Wynalazek Tesli jest (chyba) mądrzejszy
    > i bardziej "autonomiczny". Może kto rzuci ciekawym linkiem w temacie?

    Do samej jazdy mapy raczej nie potrzebuje, ale MUSI byc aktualna, zeby trase
    zaplanowac. Np. ja nawigacji w Krk nie uzywam, ale kiedys (jak zaczeli remonty
    wiaduktu na Dietla/Grzegorzeckiej odwozilem zone i zeby wrocic (objazdy) wlaczylem
    nawigacje googla, jak 2x kazal mi skrecic pod prad to wylaczylem i pojechalem "na
    czuja". Taki automat by sie raczej zapetlil, albo stosowal jakis durny algorytm
    wyjscia z labiryntu objezdzajac w kolko ten sam teren kilka razy... ;)

  • 19. Data: 2019-05-21 10:54:27
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=PQobp7cGg1w

  • 20. Data: 2019-05-21 11:01:14