eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Tesla 3 - autonomia w Polsce
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 105

  • 81. Data: 2019-05-30 00:26:26
    Temat: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-29 10:00, T. wrote:
    > W dniu 2019-05-27 o 21:38, kk pisze:
    >> On 2019-05-27 09:26, WS wrote:
    >>> On Sunday, May 26, 2019 at 8:26:11 PM UTC+2, RadoslawF wrote:
    >>>> Radar i lidar informują o przeszkodzie.
    >>>> Kamera daje obraz który jest interpretowany tak jak programistom
    >>>> wygodniej lub księgowym taniej.
    >>>
    >>> Tylko bez kamery trudno mowic o autonomicznych pojazdach, np.
    >>> czerwonego swiatla radar/lidar nie zglosi ;)
    >>>
    >>
    >> V2X
    > Tu macie w 100% samochody autonomiczne gwarantujące niemal bezwarunkowe
    > bezpieczeństwo. Jadą oddalone jeden od drugiego o 30 cm i nie grozi im
    > stłuczka, a kierowcy - śmierć. Poruszają się ponad 100 km/godz.
    >
    > https://st2.depositphotos.com/2927537/10609/i/950/de
    positphotos_106099306-stock-photo-transporting-cars-
    by-rail.jpg
    >

    Skoro już pociągi pokazujesz to ... jeden wagon jedzie za drugim bez
    odstępów.


  • 82. Data: 2019-05-30 00:34:05
    Temat: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-29 10:23, Robert Wańkowski wrote:
    > W dniu 2019-05-29 o 09:56, T. pisze:
    >> W dniu 2019-05-26 o 01:24, Pszemol pisze:
    >>
    >>
    >>> Auto kieruje, zmienia pasy, przyspiesza zwalnia automatycznie.
    >>
    >> To po ch... jechać takim autem? Jak to przyjemność z jazdy ? :-)
    >> Lepiej pojechać pociągiem albo wziąć taryfę...
    >
    > Z czas jakiś może się okazać, że autonomia będzie o niebo lepsza od
    > kierowcy. Zakaż prowadzić na drogach publicznych ludziom.

    Na chodnikach piechtochodami też?


  • 83. Data: 2019-05-30 18:49:02
    Temat: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-05-29 o 10:28, Mateusz Viste pisze:
    > On Wed, 29 May 2019 10:09:53 +0200, Janusz wrote:
    >> Tak a propo tesli to Musk całkiem dobrze zarabia jak na firmę która
    >> ledwo wiąże koniec z końcem.
    >> https://businessinsider.com.pl/rozwoj-osobisty/karie
    ra/elon-musk-ile-
    > zarabia-w-tesli-zarobki-muska-w-2018-roku/bhtzssg
    >
    > $56 tyś dolarów to żadne zarobki... A reszta jest w postaci opcji na
    > akcje, których wartość - jeśli firma upadnie - będzie wynosić 0.
    Wiem o tym ale jak sam widzisz oni tam widzą duże pieniądze i lokują Go
    na 1 miejscu, za innymi CEO.
    Pokazałem to jako ciekawostkę bo 56 tys to chyba pielęgniarka tam
    zarabia, więc to takie dzielenie skóry na niedźwiedziu.


  • 84. Data: 2019-05-30 19:13:03
    Temat: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-05-30 o 00:26, kk pisze:
    > On 2019-05-29 10:00, T. wrote:
    >> W dniu 2019-05-27 o 21:38, kk pisze:
    >>> On 2019-05-27 09:26, WS wrote:
    >>>> On Sunday, May 26, 2019 at 8:26:11 PM UTC+2, RadoslawF wrote:
    >>>>> Radar i lidar informują o przeszkodzie.
    >>>>> Kamera daje obraz który jest interpretowany tak jak programistom
    >>>>> wygodniej lub księgowym taniej.
    >>>>
    >>>> Tylko bez kamery trudno mowic o autonomicznych pojazdach, np.
    >>>> czerwonego swiatla radar/lidar nie zglosi ;)
    >>>>
    >>>
    >>> V2X
    >> Tu macie w 100% samochody autonomiczne gwarantujące niemal
    >> bezwarunkowe bezpieczeństwo. Jadą oddalone jeden od drugiego o 30 cm i
    >> nie grozi im stłuczka, a kierowcy - śmierć. Poruszają się ponad 100
    >> km/godz.
    >>
    >> https://st2.depositphotos.com/2927537/10609/i/950/de
    positphotos_106099306-stock-photo-transporting-cars-
    by-rail.jpg
    >>
    >
    > Skoro już pociągi pokazujesz to ... jeden wagon jedzie za drugim bez
    > odstępów.

    Żarty żartami, ale uważam, że za jakiś czas wzdłuż autostrad będą jakieś
    kable w jezdni które będą prowadziły auta jak po sznurku - taka
    półautonomia. I wtedy uformują się właśnie pociągi drogowe, choć nie
    połączone. Będzię się "wbijało" w ciurek aut na jednym pasie, załączało
    automat z tempomatem i jazda bez trzymanki (dosłownie). Sądzę, że jest
    to do ogarnięcia bardzo małym kosztem - tempomaty adaptacyjne są, jakiś
    odbiornik w aucie, który będzie reagował na zakręty i tyle.
    T.


  • 85. Data: 2019-05-31 01:10:32
    Temat: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-30 19:13, T. wrote:
    > W dniu 2019-05-30 o 00:26, kk pisze:
    >> On 2019-05-29 10:00, T. wrote:
    >>> W dniu 2019-05-27 o 21:38, kk pisze:
    >>>> On 2019-05-27 09:26, WS wrote:
    >>>>> On Sunday, May 26, 2019 at 8:26:11 PM UTC+2, RadoslawF wrote:
    >>>>>> Radar i lidar informują o przeszkodzie.
    >>>>>> Kamera daje obraz który jest interpretowany tak jak programistom
    >>>>>> wygodniej lub księgowym taniej.
    >>>>>
    >>>>> Tylko bez kamery trudno mowic o autonomicznych pojazdach, np.
    >>>>> czerwonego swiatla radar/lidar nie zglosi ;)
    >>>>>
    >>>>
    >>>> V2X
    >>> Tu macie w 100% samochody autonomiczne gwarantujące niemal
    >>> bezwarunkowe bezpieczeństwo. Jadą oddalone jeden od drugiego o 30 cm
    >>> i nie grozi im stłuczka, a kierowcy - śmierć. Poruszają się ponad 100
    >>> km/godz.
    >>>
    >>> https://st2.depositphotos.com/2927537/10609/i/950/de
    positphotos_106099306-stock-photo-transporting-cars-
    by-rail.jpg
    >>>
    >>
    >> Skoro już pociągi pokazujesz to ... jeden wagon jedzie za drugim bez
    >> odstępów.
    >
    > Żarty żartami, ale uważam, że za jakiś czas wzdłuż autostrad będą jakieś
    > kable w jezdni które będą prowadziły auta jak po sznurku - taka
    > półautonomia. I wtedy uformują się właśnie pociągi drogowe, choć nie
    > połączone. Będzię się "wbijało" w ciurek aut na jednym pasie, załączało
    > automat z tempomatem i jazda bez trzymanki (dosłownie). Sądzę, że jest
    > to do ogarnięcia bardzo małym kosztem - tempomaty adaptacyjne są, jakiś
    > odbiornik w aucie, który będzie reagował na zakręty i tyle.
    > T.

    Do czego te kable?


  • 86. Data: 2019-05-31 12:51:11
    Temat: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-05-31 o 01:10, kk pisze:
    > On 2019-05-30 19:13, T. wrote:
    >> W dniu 2019-05-30 o 00:26, kk pisze:
    >>> On 2019-05-29 10:00, T. wrote:
    >>>> W dniu 2019-05-27 o 21:38, kk pisze:
    >>>>> On 2019-05-27 09:26, WS wrote:
    >>>>>> On Sunday, May 26, 2019 at 8:26:11 PM UTC+2, RadoslawF wrote:
    >>>>>>> Radar i lidar informują o przeszkodzie.
    >>>>>>> Kamera daje obraz który jest interpretowany tak jak programistom
    >>>>>>> wygodniej lub księgowym taniej.
    >>>>>>
    >>>>>> Tylko bez kamery trudno mowic o autonomicznych pojazdach, np.
    >>>>>> czerwonego swiatla radar/lidar nie zglosi ;)
    >>>>>>
    >>>>>
    >>>>> V2X
    >>>> Tu macie w 100% samochody autonomiczne gwarantujące niemal
    >>>> bezwarunkowe bezpieczeństwo. Jadą oddalone jeden od drugiego o 30 cm
    >>>> i nie grozi im stłuczka, a kierowcy - śmierć. Poruszają się ponad
    >>>> 100 km/godz.
    >>>>
    >>>> https://st2.depositphotos.com/2927537/10609/i/950/de
    positphotos_106099306-stock-photo-transporting-cars-
    by-rail.jpg
    >>>>
    >>>
    >>> Skoro już pociągi pokazujesz to ... jeden wagon jedzie za drugim bez
    >>> odstępów.
    >>
    >> Żarty żartami, ale uważam, że za jakiś czas wzdłuż autostrad będą
    >> jakieś kable w jezdni które będą prowadziły auta jak po sznurku - taka
    >> półautonomia. I wtedy uformują się właśnie pociągi drogowe, choć nie
    >> połączone. Będzię się "wbijało" w ciurek aut na jednym pasie,
    >> załączało automat z tempomatem i jazda bez trzymanki (dosłownie).
    >> Sądzę, że jest to do ogarnięcia bardzo małym kosztem - tempomaty
    >> adaptacyjne są, jakiś odbiornik w aucie, który będzie reagował na
    >> zakręty i tyle.
    >> T.
    >
    > Do czego te kable?
    Do prowadzenia auta jak po sznurku bez drogich urządzeń typu Lidar czy
    kamery z softem. Sądzę, że możliwe będzie nawet doposażanie starszych
    aut w takie systemy. No chyba że hyperloop (transport aut) wszystko
    załatwi. :-)
    T.


  • 87. Data: 2019-06-03 22:02:31
    Temat: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-31 12:51, T. wrote:
    > W dniu 2019-05-31 o 01:10, kk pisze:
    >> On 2019-05-30 19:13, T. wrote:
    >>> W dniu 2019-05-30 o 00:26, kk pisze:
    >>>> On 2019-05-29 10:00, T. wrote:
    >>>>> W dniu 2019-05-27 o 21:38, kk pisze:
    >>>>>> On 2019-05-27 09:26, WS wrote:
    >>>>>>> On Sunday, May 26, 2019 at 8:26:11 PM UTC+2, RadoslawF wrote:
    >>>>>>>> Radar i lidar informują o przeszkodzie.
    >>>>>>>> Kamera daje obraz który jest interpretowany tak jak programistom
    >>>>>>>> wygodniej lub księgowym taniej.
    >>>>>>>
    >>>>>>> Tylko bez kamery trudno mowic o autonomicznych pojazdach, np.
    >>>>>>> czerwonego swiatla radar/lidar nie zglosi ;)
    >>>>>>>
    >>>>>>
    >>>>>> V2X
    >>>>> Tu macie w 100% samochody autonomiczne gwarantujące niemal
    >>>>> bezwarunkowe bezpieczeństwo. Jadą oddalone jeden od drugiego o 30
    >>>>> cm i nie grozi im stłuczka, a kierowcy - śmierć. Poruszają się
    >>>>> ponad 100 km/godz.
    >>>>>
    >>>>> https://st2.depositphotos.com/2927537/10609/i/950/de
    positphotos_106099306-stock-photo-transporting-cars-
    by-rail.jpg
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Skoro już pociągi pokazujesz to ... jeden wagon jedzie za drugim bez
    >>>> odstępów.
    >>>
    >>> Żarty żartami, ale uważam, że za jakiś czas wzdłuż autostrad będą
    >>> jakieś kable w jezdni które będą prowadziły auta jak po sznurku -
    >>> taka półautonomia. I wtedy uformują się właśnie pociągi drogowe, choć
    >>> nie połączone. Będzię się "wbijało" w ciurek aut na jednym pasie,
    >>> załączało automat z tempomatem i jazda bez trzymanki (dosłownie).
    >>> Sądzę, że jest to do ogarnięcia bardzo małym kosztem - tempomaty
    >>> adaptacyjne są, jakiś odbiornik w aucie, który będzie reagował na
    >>> zakręty i tyle.
    >>> T.
    >>
    >> Do czego te kable?
    > Do prowadzenia auta jak po sznurku bez drogich urządzeń typu Lidar czy
    > kamery z softem. Sądzę, że możliwe będzie nawet doposażanie starszych
    > aut w takie systemy.

    Ale kamera śledząca linie ograniczające jest tania a nie droga.


    > No chyba że hyperloop (transport aut) wszystko
    > załatwi. :-)

    No widzisz, i to jest prawie realna koncepcja.


  • 88. Data: 2019-06-04 00:46:28
    Temat: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-06-03 o 22:02, kk pisze:


    >>>>>>>>> Radar i lidar informują o przeszkodzie.
    >>>>>>>>> Kamera daje obraz który jest interpretowany tak jak programistom
    >>>>>>>>> wygodniej lub księgowym taniej.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> Tylko bez kamery trudno mowic o autonomicznych pojazdach, np.
    >>>>>>>> czerwonego swiatla radar/lidar nie zglosi ;)
    >>>>>>>>
    >>>>>>>
    >>>>>>> V2X
    >>>>>> Tu macie w 100% samochody autonomiczne gwarantujące niemal
    >>>>>> bezwarunkowe bezpieczeństwo. Jadą oddalone jeden od drugiego o 30
    >>>>>> cm i nie grozi im stłuczka, a kierowcy - śmierć. Poruszają się
    >>>>>> ponad 100 km/godz.
    >>>>>>
    >>>>>> https://st2.depositphotos.com/2927537/10609/i/950/de
    positphotos_106099306-stock-photo-transporting-cars-
    by-rail.jpg
    >>>>>>
    >>>>>
    >>>>> Skoro już pociągi pokazujesz to ... jeden wagon jedzie za drugim
    >>>>> bez odstępów.
    >>>>
    >>>> Żarty żartami, ale uważam, że za jakiś czas wzdłuż autostrad będą
    >>>> jakieś kable w jezdni które będą prowadziły auta jak po sznurku -
    >>>> taka półautonomia. I wtedy uformują się właśnie pociągi drogowe,
    >>>> choć nie połączone. Będzię się "wbijało" w ciurek aut na jednym
    >>>> pasie, załączało automat z tempomatem i jazda bez trzymanki
    >>>> (dosłownie). Sądzę, że jest to do ogarnięcia bardzo małym kosztem -
    >>>> tempomaty adaptacyjne są, jakiś odbiornik w aucie, który będzie
    >>>> reagował na zakręty i tyle.
    >>>> T.
    >>>
    >>> Do czego te kable?
    >> Do prowadzenia auta jak po sznurku bez drogich urządzeń typu Lidar czy
    >> kamery z softem. Sądzę, że możliwe będzie nawet doposażanie starszych
    >> aut w takie systemy.
    >
    > Ale kamera śledząca linie ograniczające jest tania a nie droga.

    Ale nieskuteczna.
    Informacje o teslach wypadających z drogi już były.
    Filmiki na YT też.


    Pozdrawiam


  • 89. Data: 2019-06-04 20:40:56
    Temat: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-06-03 o 22:02, kk pisze:
    > On 2019-05-31 12:51, T. wrote:
    >> W dniu 2019-05-31 o 01:10, kk pisze:
    >>> On 2019-05-30 19:13, T. wrote:
    >>>> W dniu 2019-05-30 o 00:26, kk pisze:
    >>>>> On 2019-05-29 10:00, T. wrote:
    >>>>>> W dniu 2019-05-27 o 21:38, kk pisze:
    >>>>>>> On 2019-05-27 09:26, WS wrote:
    >>>>>>>> On Sunday, May 26, 2019 at 8:26:11 PM UTC+2, RadoslawF wrote:
    >>>>>>>>> Radar i lidar informują o przeszkodzie.
    >>>>>>>>> Kamera daje obraz który jest interpretowany tak jak programistom
    >>>>>>>>> wygodniej lub księgowym taniej.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> Tylko bez kamery trudno mowic o autonomicznych pojazdach, np.
    >>>>>>>> czerwonego swiatla radar/lidar nie zglosi ;)
    >>>>>>>>
    >>>>>>>
    >>>>>>> V2X
    >>>>>> Tu macie w 100% samochody autonomiczne gwarantujące niemal
    >>>>>> bezwarunkowe bezpieczeństwo. Jadą oddalone jeden od drugiego o 30
    >>>>>> cm i nie grozi im stłuczka, a kierowcy - śmierć. Poruszają się
    >>>>>> ponad 100 km/godz.
    >>>>>>
    >>>>>> https://st2.depositphotos.com/2927537/10609/i/950/de
    positphotos_106099306-stock-photo-transporting-cars-
    by-rail.jpg
    >>>>>>
    >>>>>
    >>>>> Skoro już pociągi pokazujesz to ... jeden wagon jedzie za drugim
    >>>>> bez odstępów.
    >>>>
    >>>> Żarty żartami, ale uważam, że za jakiś czas wzdłuż autostrad będą
    >>>> jakieś kable w jezdni które będą prowadziły auta jak po sznurku -
    >>>> taka półautonomia. I wtedy uformują się właśnie pociągi drogowe,
    >>>> choć nie połączone. Będzię się "wbijało" w ciurek aut na jednym
    >>>> pasie, załączało automat z tempomatem i jazda bez trzymanki
    >>>> (dosłownie). Sądzę, że jest to do ogarnięcia bardzo małym kosztem -
    >>>> tempomaty adaptacyjne są, jakiś odbiornik w aucie, który będzie
    >>>> reagował na zakręty i tyle.
    >>>> T.
    >>>
    >>> Do czego te kable?
    >> Do prowadzenia auta jak po sznurku bez drogich urządzeń typu Lidar czy
    >> kamery z softem. Sądzę, że możliwe będzie nawet doposażanie starszych
    >> aut w takie systemy.
    >
    > Ale kamera śledząca linie ograniczające jest tania a nie droga.
    >
    >
    >> No chyba że hyperloop (transport aut) wszystko załatwi. :-)
    >
    > No widzisz, i to jest prawie realna koncepcja.
    >
    Mam taką kamerkę od chińczyków - wyłączyłem funkcje ostrzegania o
    zmianie pasa. A poza tym - co w sytuacji gdy pasy są niewidoczne? Np.
    gdy jest breja pośniegowa? Mam wrażenie, że soft do Tesli nie zostanie
    udostępniony, a jesli - to za cenę ładnych kilku tys. USD od sztuki.
    T.


  • 90. Data: 2019-06-04 23:32:31
    Temat: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-04 20:40, T. wrote:
    > W dniu 2019-06-03 o 22:02, kk pisze:
    >> On 2019-05-31 12:51, T. wrote:
    >>> W dniu 2019-05-31 o 01:10, kk pisze:
    >>>> On 2019-05-30 19:13, T. wrote:
    >>>>> W dniu 2019-05-30 o 00:26, kk pisze:
    >>>>>> On 2019-05-29 10:00, T. wrote:
    >>>>>>> W dniu 2019-05-27 o 21:38, kk pisze:
    >>>>>>>> On 2019-05-27 09:26, WS wrote:
    >>>>>>>>> On Sunday, May 26, 2019 at 8:26:11 PM UTC+2, RadoslawF wrote:
    >>>>>>>>>> Radar i lidar informują o przeszkodzie.
    >>>>>>>>>> Kamera daje obraz który jest interpretowany tak jak programistom
    >>>>>>>>>> wygodniej lub księgowym taniej.
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>> Tylko bez kamery trudno mowic o autonomicznych pojazdach, np.
    >>>>>>>>> czerwonego swiatla radar/lidar nie zglosi ;)
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> V2X
    >>>>>>> Tu macie w 100% samochody autonomiczne gwarantujące niemal
    >>>>>>> bezwarunkowe bezpieczeństwo. Jadą oddalone jeden od drugiego o 30
    >>>>>>> cm i nie grozi im stłuczka, a kierowcy - śmierć. Poruszają się
    >>>>>>> ponad 100 km/godz.
    >>>>>>>
    >>>>>>> https://st2.depositphotos.com/2927537/10609/i/950/de
    positphotos_106099306-stock-photo-transporting-cars-
    by-rail.jpg
    >>>>>>>
    >>>>>>
    >>>>>> Skoro już pociągi pokazujesz to ... jeden wagon jedzie za drugim
    >>>>>> bez odstępów.
    >>>>>
    >>>>> Żarty żartami, ale uważam, że za jakiś czas wzdłuż autostrad będą
    >>>>> jakieś kable w jezdni które będą prowadziły auta jak po sznurku -
    >>>>> taka półautonomia. I wtedy uformują się właśnie pociągi drogowe,
    >>>>> choć nie połączone. Będzię się "wbijało" w ciurek aut na jednym
    >>>>> pasie, załączało automat z tempomatem i jazda bez trzymanki
    >>>>> (dosłownie). Sądzę, że jest to do ogarnięcia bardzo małym kosztem -
    >>>>> tempomaty adaptacyjne są, jakiś odbiornik w aucie, który będzie
    >>>>> reagował na zakręty i tyle.
    >>>>> T.
    >>>>
    >>>> Do czego te kable?
    >>> Do prowadzenia auta jak po sznurku bez drogich urządzeń typu Lidar
    >>> czy kamery z softem. Sądzę, że możliwe będzie nawet doposażanie
    >>> starszych aut w takie systemy.
    >>
    >> Ale kamera śledząca linie ograniczające jest tania a nie droga.
    >>
    >>
    >>> No chyba że hyperloop (transport aut) wszystko załatwi. :-)
    >>
    >> No widzisz, i to jest prawie realna koncepcja.
    >>
    > Mam taką kamerkę od chińczyków - wyłączyłem funkcje ostrzegania o
    > zmianie pasa.

    Kamerę do autonomii? Fiu fiu

    > A poza tym - co w sytuacji gdy pasy są niewidoczne? Np.
    > gdy jest breja pośniegowa?

    Każde rozwiązanie gdzieś kończy się. Dlatego nie poprzestaje się na jednym.

    > Mam wrażenie, że soft do Tesli nie zostanie
    > udostępniony, a jesli - to za cenę ładnych kilku tys. USD od sztuki.

    A te druciki przy drogach to ile będą kosztowały? A sprzęt do nich ile?

strony : 1 ... 8 . [ 9 ] . 10 . 11


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: