  • 21. Data: 2016-07-04 14:36:45
    Temat: Re: Tesla - wypadek
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 14:12, Miroo pisze:
    > Druga sprawa:
    > System autonomiczny ma krótszy "wzrok" niż człowiek oraz ograniczoną
    > zdolność przewidywania.
    Piszesz o Tesli? Tesla nie ma autonomicznego.
    Jeżeli o prawdziwym autonomicznym to wzrok jego sięga dalej i na więcej
    aspektów w ruchu drogowym.

    Robert

  • 22. Data: 2016-07-04 14:49:08
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 12:59, Myjk pisze:
    > Mon, 4 Jul 2016 00:11:25 -0700 (PDT), p...@g...com

    > Nie Tesla "sobie" jedzie, tylko jedzie samochodem kierowca, który ODPOWIADA
    > za to co robi samochód. I ponownie, ten "autopilot" to tylko i wyłącznie
    > WSPOMAGACZ, jak tempomat, a nie autonomiczny system.

    > ROTFL

    > Za co ma niby beknąć, za głupotę użytkownika?

    Jeśli w instrukcji nie było napisane, że ma nie być głupi, to bekną.
    Amerykanie tak mają. Stąd napisy typu - nie używać suszarki do włosów w
    wannie albo na kubkach w MacDonaldzie, że kawa jest gorąca.
    T.

  • 23. Data: 2016-07-04 15:39:05
    Od: p...@g...com

    --Za co ma niby beknąć, za głupotę użytkownika?

    dokladnie ... tak jak bekneli ci od mikrofalowek, pralek, camperow itd itp
    USA to stan umyslu :-)

    P.

  • 24. Data: 2016-07-04 15:40:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 01.07.2016 18:46, masti wrote:

    > prowadzi ale to beta więc masz mieć ręce na kierownicy i cały czas być
    > gotów do przejęcia sterów

    Więc wersja beta nie powinna być dopuszczona do publicznych testów.

    A zapis, że autopilot prowadzi, ale tak naprawdę to ty prowadzisz, to
    przypomina "wartości kolekcjonerskie" na dopalaczach. IMHO ktoś powinien
    za to beknąć - albo Tesla, albo ten kto dopuścił do testów
    niepełnowartościowego oprogramowania (bo takie ono jest - nawet nie
    dlatego, że "się jebło", a dlatego, że z zasady nie pełni swojej
    funkcji) - Autopilota to sobie można w samolocie stosować, gdzie jest
    czas na reakcję, a nie na drodze. Na drodze to albo pełnosprawny
    automat, albo kierowca białkowy. Na szczęście "człowiek który zawierzyła
    Tesli" nie zabił nikogo więcej - ale to kwestia czasu:(

    Shrek.

  • 25. Data: 2016-07-04 15:45:35
    Od: p...@g...com

    --Nie ze znakiem drogowym, tylko z niebem.

    In the case of this accident, the high, white side of the box truck, combined with a
    radar signature that would have looked very similar to an overhead sign, caused
    automatic braking not to fire

    P.

  • 26. Data: 2016-07-04 15:56:46
    Od: p...@g...com

    --No coz, zwykly samochod tez by pojechal dalej, chyba ze objawiloby sie odciecie
    paliwa przy wypadku.

    to nie jest zwykly samochod wiec oczekiwania sa takie ze np po zgilotynowaniu
    kierowcy sie zatrzyma

    P.

  • 27. Data: 2016-07-04 15:59:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    p...@g...com wrote:

> [...]
    paliwa przy wypadku.

    > to nie jest zwykly samochod wiec oczekiwania sa takie ze np po zgilotynowaniu

    naprawdę? wskażesz takie założenia?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 28. Data: 2016-07-04 16:01:18
    Od: p...@g...com

    --Więc wersja beta nie powinna być dopuszczona do publicznych testów.

    to nawet nie jest beta bo nie obsluguje skrzyzowan ... ta funkcja pojawi sie dopiero
    w 2018 r albo pozniej bo teraz wszyscy beda im patrzec na rece

    P.

  • 29. Data: 2016-07-04 16:19:44
    Od: p...@g...com

    --naprawdę? wskażesz takie założenia?

    oczywiscie ... eCall ma byc obowiazkowy od 2018r, mozna oczywiscie rozwazyc
    hipotetyczna sytuacje ze auto po wypadku powinno nadal jechac np do najblizszego
    szpitala ale po powaznym wypadku wystarczy zatrzymanie i wezwanie pomocy

    P.

  • 30. Data: 2016-07-04 17:25:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    p...@g...com wrote:

> [...]
    szpitala ale po powaznym wypadku wystarczy zatrzymanie i wezwanie pomocy

    "ogólnoeuropejski system szybkiego powiadamiania o wypadkach drogowych"
    to USA, to raz

    poza tym to nie założenia a przepisy, do tego system jest prosty jak
    budowa cepa, u mnie w CMaxie działa. Walniesz to wyśle SMSa

    A co to ma do założeń konstrukcyjnyc Tesli?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?