  • 21. Data: 2014-10-28 10:50:10
    Temat: Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-10-28 o 10:36, v...@g...com pisze:
    klienta, że to nie on płacił. Całe ryzyko ponosi sprzedawca.

    > Czy to jest jakos prawnie uregulowane? Innymi slowy czy to cos pewnego? Jezeli tak
    > to byc moze uda mi sie odzyskac moje pieniadze? (Oczywiscie jak najpierw moj bank
    > mi poda dane wlasciciela konta na ktore powedrowaly pieniadze w sposob
    > nieuprawniony z mojego konta - poniewaz jak pokazala moja wczorajsza wizyta w
    > lokalnym oddziale mojego banku delikatnie mowiac bank "nie spieszy sie" z
    > wyjawieniem takiej informacji...)

    Moim zdaniem nie potrzebujesz danych "beneficjenta". Zresztą
    najprawdopodobniej nie ma on nic wspólnego z przestępstwem oprócz tego
    że ktoś mu zapłacił kradzionymi pieniędzmi.
    Może się też okazać, że wystąpił problem w systemie bankowym i nie ma
    "sprawcy".

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2014-10-28 11:21:35
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

> [...]
    > że ktoś mu zapłacił kradzionymi pieniędzmi.
    > Może się też okazać, że wystąpił problem w systemie bankowym i nie ma

    Albo "sprawcą" jest mąż ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 23. Data: 2014-10-28 11:23:16
    Od: v...@g...com

    W dniu wtorek, 28 października 2014 10:49:58 UTC+1 użytkownik Piotr Rezmer napisał:
    > Moim zdaniem nie potrzebujesz danych "beneficjenta". Zresztą
    > najprawdopodobniej nie ma on nic wspólnego z przestępstwem oprócz tego
    > że ktoś mu zapłacił kradzionymi pieniędzmi.

    Rozumiem. Ale ja chce sie dowiedziec kto mi to zrobil (i dlaczego). Czy nie mam
    do tego prawa?
    Jezeli bank mi poda dane odbiorcy pieniedzy to potem moge wystapic do niego o podanie
    danych technicznych operacji (adres IP wraz z dokladna data pozwoli na
    wywnioskowanie kto ja mogl wykonac).

    Juz nie mowiac o tym, ze jak Michal Jankowski z poprzedniego postu zauwazyl moge u
    "sprzedawcy" ubiegac sie o cofniecie operacji.

    > Może się też okazać, że wystąpił problem w systemie bankowym i nie ma
    > "sprawcy".

    Co masz na mysli? Wirus albo robak w systemie najwiekszego w Europie banku?

  • 24. Data: 2014-10-28 11:41:09
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-10-28 o 11:23, v...@g...com pisze:

> [...]
    podanie danych technicznych operacji (adres IP wraz z dokladna data pozwoli na

    Przecież odbiorcą (świadomym lub nie jest serwis randkowy, to już wiesz)
    a nadawcą "Ty" :0. Zamówienie usługi randkowej pewnie nastąpiło z
    jakiegoś komputera "zombie" u niczego nie świadomej rodziny.
    Moim zdaniem, szkoda czasu na takie śledztwo. Odnoszę wrażenie że tego
    typu transakcje są dziełem hackerów którzy nie chcą osiągnąć
    materialnych korzyści ale pokazać światu że istnieją. Banki są tego
    świadome i po cichu uwzględniają wszystkie reklamacje klientów w takich
    sytuacjach.

    > Co masz na mysli? Wirus albo robak w systemie najwiekszego w Europie banku?

    Do tego nie potrzeba wirusa :) Nie ma w 100% dobrze działającego żadnego
    programu.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 25. Data: 2014-10-28 20:20:44
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-10-27 o 09:46, v...@g...com pisze:

    > Mam tylko karte DEBETOWA (kredytowej nie mam), jest to zwykla

    karta bankomatowa

    bez funcji platnosci tzw. zblizeniowej, i wykorzystuje ja tylko

    do wyplat z banomatow i do placenia w sklepie.
    > Nigy nikomu nie podawalam zadnych numerow mojej karty debetowej

    ani przez Internet ani w tzw. realu.

    > Jak i jakie dane ktos mogl przechwycic?
    > Jakie dane sa potrzebne zeby wykonac platnosc przez INTERNET?
    > Czy dane karty debetowej w ogole da sie wykorzystac

    do przelewow internetowych?

    > Osobiscie wydaje mi sie, ze jedyna opcja to, ze ktos musial

    skopiowac pola (kody jednorazowe) z mojej karty TAN - czy da sie

    je pozyskac skads indziej, z innego zrodla, niz w najbardziej

    banalny sposob czyli wykonac szybko fotke telefonem w zblizeniu?

    1. Kurwa czy zawijanie wierszy zgodnie z netykietą boli?
    2. Numer karty zostaje _zawsze_ w każdym sklepie w którym płacisz,
    zerknij kiedyś na kopię wydruku po zapłaceniu kartą, która zostaje u
    sprzedawcy. A jak sobie nie zrobią kopii tranzakcji , to mogą wydrukować
    zbiorczo np. na koniec dnia.
    3. Warto zakleić (uwag, może być problem w bankomacie - mniej więcej w
    tym miejscu jeździ rolka po karcie i może zakleić rolkę i bankomat nie
    odda karty), albo lepiej zamazać nr CCV (wcześniej zapamiętując lub
    zapisując gdzieś).

  • 26. Data: 2014-10-29 01:02:44
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-10-28 o 20:20, BQB pisze:

    > 1. Kurwa czy zawijanie wierszy zgodnie z netykietą boli?
    > A jak sobie nie zrobią kopii tranzakcji

    TRANSAKCJI kurwa.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2014-10-29 07:41:05
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > 1. Kurwa czy zawijanie wierszy zgodnie z netykietą boli?

    Może sam wejdź na http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta i w rozdziale "Zalecenia
    netykiety" przeczytaj
    pierwsze zalecenie dotyczące grup dyskusyjnych (zapewne najważniejsze, skoro jest
    jako pierwsze).

    Nie po to pionierzy internetu tworzyli te zasady, żebyś teraz przynosił tu słownictwo
    ze swojego
    domu lub podwórka.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 28. Data: 2014-11-01 12:11:28
    Od: ApostatA <n...@w...pl>

    W dniu 2014-10-27 o 09:52, v...@g...com pisze:

    > Jak to zrobic? Jak zaplacic prze Internet przy pomocy karty
    > debetowej? Wczesniej wiele razy chcialabym tak robic ze swoja karta
    > debetowa bo to latwiejsze niz przelew przez konto bankowe(?) Wiec czy
    > na pewno da sie?

    Z tyłu na pasku gdzie masz się podpisać jest numer karty + 3 cyfry. Te 3
    cyfry to kod CVV. Za ich pomocą mozesz dokonywać transakcji zdalnych o
    ile Twoj bank dopuszcza taką autoryzację.

    --
    "...tylko ludzie ku..."