  • 141. Data: 2014-04-21 17:45:29
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: l...@g...com

    W dniu sobota, 19 kwietnia 2014 20:19:37 UTC+2 użytkownik nowyr napisał:

    > Może to jednak Latający Potwór Spagetti stworzył czas ?

    To samo co do koguta, nie wiadomo co to jest czas, są różne teorie tak jak w
    przypadku materii na poziomie atomu i niżej.

  • 142. Data: 2014-04-21 17:48:22
    Temat: Re: Odp: Wesołych Świąt
    Od: l...@g...com

    W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 00:37:50 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Dałeś się zmanipulować...

    Dom już wybudowałeś? Ten blisko linii wysokiego napięcia:)?
    Pochwal się, zobaczymy na ile można ci wierzyć:)

  • 143. Data: 2014-04-21 17:51:13
    Od: l...@g...com

    W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 01:21:50 UTC+2 użytkownik Zachariasz Dorożyński
    napisał:

    > Wytłumaczę Ci skąd się wziął cały wszechświat pod warunkiem że Ty najpierw
    wytłumaczysz skąd się wziął bóg Bóg. Bo to zapewne o nieco chodzi.

    Dowód na pradziadka, jedziesz:) Dowód na samoświadomość, już:)

  • 144. Data: 2014-04-21 17:55:34
    Od: l...@g...com

    W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 09:41:49 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Jednak wiele osób wierzących, modląc się do Boga będą oddawali cześć
    >
    > betonowemu posągowi, który jest niczym innym jak antropomorficznym
    >
    > ucieleśnieniem Boga.

    Dlatego u żydów i muslimów był zakaz malowania i rzeźbienia. Obecnym rzeźbom
    muslimowym brakuje a to palca, a to nosa, a to ucha.

  • 145. Data: 2014-04-21 18:09:22
    Od: l...@g...com

    W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 18:44:52 UTC+2 użytkownik Jan napisał:

    > Pszemol, masz rację. Ale katolik tego nie zrozumie. To przerasta jego
    >
    > zdolność pojmowania. Historia tej krwawej doktryny doskonale tego dowodzi.

    Tak, tak, zamknijmy krwawe drogi w końcu dziennie ginie na nich ok. 10 osób.

    Pedofile w kościele, zamknijmy wszystkie szkoły, czyż skala pedofilii w szkołach nie
    jest o rząd większa niż w kościele, czy obie instytucje nie maja uczyć? Kononowicz -
    i nie będzie już nic. A tak w ogóle po co nas umoralniasz zza oceanu, nie ma tam
    czasem innych zajęć?

  • 146. Data: 2014-04-21 18:16:57
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Mon, 2014-04-21 at 15:56 +0200, janusz_k wrote:

    > Powiedzieć żeś kretyn to mało.

    bo nie pasuje do teorii? to się jakoś nazywa :)

    @

  • 147. Data: 2014-04-21 18:21:06
    Od: l...@g...com

    W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 19:41:44 UTC+2 użytkownik Jan napisał:

    > Mnie w ogóle nie obchodzą religie, które i do mnie nic nie mają. Jeśli ja ze
    >
    > swoich podatków muszę płacić na kościół katolicki, na księży katechetów,
    >
    > każących lizać swoje nogi,

    W czasie wojny klasztory ukrywały żydowskie dzieci, teraz te dzieci się mszczą i
    chcą kasy. W czasie wojny Pilecki ryzykując życie wszedł do oświęcimia, po wojnie
    żaden żyd obsadzony przez stalina nie uratował go, ale ty wiesz tylko o piance na
    nodze księdza. Straciłeś dzieciństwo, albo jesteś pożytecznym idiotą plując na
    fundament. Póki będziesz pisał, że nie interesuje cię religia, będę siedział cicho,
    ale jak piszesz że to bagno to wypunktuję ci kilka kontrargumentów.

  • 148. Data: 2014-04-21 18:25:35
    Od: l...@g...com

    W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 21:24:40 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > No już drugi raz extrapolujesz zachowania szalonych jednostek na
    >
    > wszystkich katolików. To teraz dla sprawiedliwości podaj chociaż dwa
    >
    > przykłady dobrych dzieł, bo negatywnymi już się popisałeś..

    Naprawienie tego co spierdolił rząd przez likwidacje szkół zawodowych (skutek brak
    technicznych na rynku), czyli przywrócenie rzemiosła, szkolenia ludzi. Placówki
    humanitarne, szkoły na całym świecie, itd.

  • 149. Data: 2014-04-21 18:30:31
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik JDX napisał:
    > Noo nie, 1,5 mld ludzi to po prostu ciemny lud który kupuje tego typu
    > gadkę. :-D

    Albo w tej gadce jest wychowywany od kołyski. Indoktrynacja, ciężko się
    wyzbyć nawet będąc inteligentnym człowiekiem.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 150. Data: 2014-04-21 18:32:33
    Od: l...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 02:13:11 UTC+2 użytkownik Dariusz K. Ładziak
    napisał:

    > O, dobrze wiedzieć że Jan Paweł II był szalony...
    >

    > Jedni myślą co mówią, inni mówią co myślą...

    Paradoks polega na tym, że są za JP2 który postulował za UE. A z poparciem dla UE
    różnie wśród społeczeństwa bywa. Mnożą się teorie spiskowe.