  • 291. Data: 2014-04-29 00:53:41
    Temat: Re: Weso?ych ?wi?t
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ACMM-033" <v...@i...pl> wrote in message
    news:ljlq47$kuk$1@node1.news.atman.pl...

    > Chodzi o jego maniery. Myśli pewnie, że skoro ma wiedzę (i to ogromną,
    > przed każdym będę tej oczywistości bronił), to może sobie mieć innych za
    > takich maluczkich, co to jak im powie "obrażę się na ciebie", to się zaraz
    > sromotnie popłaczą i będą go Uniżenie Prosić "Ach Wielki Romanie, nie
    > plonkuj mnie maluczkiego, a za to zobowiązuję się lizać ci buty".

    Nic podobnego nie odebrałem w jego wypowiedzi...
    PLONK to bardzo taktowna metoda poinformowania kogoś,
    że nie powinien się więcej spodziewać odpowiedzi - reszta to
    już zaczynasz czytać między wierszami i inputować komuś
    swoje domysły, nic więcej :-)

  • 292. Data: 2014-04-29 00:55:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    > Nic na to nie poradzę, nie chce mi się przytaczać przykładów, może
    > przejrzyj jego posty z tego wątku i je obiektywnie oceń czy tak zachowuje
    > się normalna dorosła osoba.

    Gdybym nie czytał to pewnie bym nie zadawał pytań
    "o co wam chodzi?" którym to pytaniem wyrażam zdziwienie.
    Widzę w tym wypadku 100% uzasadnienie dla jego PLONK.

  • 293. Data: 2014-04-29 01:42:56
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    >
    > Gdybym nie czytał to pewnie bym nie zadawał pytań
    > "o co wam chodzi?" którym to pytaniem wyrażam zdziwienie.
    > Widzę w tym wypadku 100% uzasadnienie dla jego PLONK.

    Wolna wola.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 294. Data: 2014-04-29 16:40:57
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Jakiego serwera? Jakiego admina?! Przecież właśnie chodzi o to, że nie ma

    A jak adminowi ATMANa, z którego korzystam, "przyśni się" wywalić p.m.e. z
    listy grup jego serwera? ZTCW, może tak zrobić.

    > żadnego admina, który mógłby coś użyczać, ani żadnego serwera, od którego
    > coś istotnego by zależało. I to jest najtrudniej niektórym pojąć.

    Chodzi mi o to, że każdy serwer, jako taki, ma osobę opiekującą się nim,
    zarządzającą. I może legalnie (to jego serwer, nie podoba się - to do
    widzenia się z państwem) określić "tych grup dyskusyjnych nie hostujemy". A
    mnie, ze względu na Aero2, wygodnie jest z tego akurat (news.atman.pl)
    korzystać, bo chodzi na nim zarówno, jak "zadzwonię" z UPC, jak i Aero2.
    Jest sporo innych serwerów, ale albo chodzi tylko z jednego, albo jest
    bardzo wołowaty, albo ma duże braki w grupach. Albo też zktóregoś łącza mam
    tylko readonly. "Mój" ATMAN ma pięknie chodzące R/W z obu łączy. Może tak
    określić? Może, nie lubię cioci Gieni i krzywych nóg kioskarki Jadzi, więc z
    tego powodu nie będę wpuszczać połączeń z Vectry, a z UPC będzie tylko
    readonly (pomijam sprawy logowania). Coś nie-halo - i admin przycina IP,
    któremu dostaje się komunikat nr 502... I mamy znane z pewnego filmu "Tych
    klientów nie obsługujemy" :P
    Dostęp jest przecież przywilejem, nie prawem.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 295. Data: 2014-04-29 17:05:20
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Nic podobnego nie odebrałem w jego wypowiedzi...

    Bo się nie naciąłeś np. na podzwonne swej przeszłości.
    Np. to, że działałem w grupie alt.pl.dupa, czego nie trzymam w tajemnicy,
    jedynie nie rozgłaszam na lewo i prawo. To było za czasów, jak je określam,
    "starej gwardii", kiedy udzielali się ludzie w większości ze średnim, czy
    nawet wyższym wykształceniem, pracujący, mający rodziny, itd.
    To prawda, że się używało słów typu kurwa, chuj i pierdolić. Ale np.
    mieliśmy coś w rodzaju własnej Netykiety, która była bardziej restrykcyjna
    od zwykłej i niejeden leszcz z zewnątrz, zwabiony nazwą, myśląc, że sobie
    bezkarnie pokurwi, etc., spotkał się niespodziewanie ze swoim abuse
    (oczywiście, najpierw było ostrzeżenie), które nawet "kilka" razy, odcinało
    dostęp.
    Niestety, z czasem, stara gwardia rozpadła się i na to miejsce wskoczyli
    leszcze, którzy z grupy może i rubasznej, z pieprznym słownictwem, zrobili
    coś niesmacznego, wulgarnego, bez wartości wyższych, jakimi jednak kierowała
    się stara ekipa. Roman był uprzejmy na podstawie samego ciągu znaków
    "alt.pl.dupa" zakwalifikować mnie do tej drugiej "odsłony", która z pierwszą
    nie ma nic wspólnego, poza nazwą.

    > PLONK to bardzo taktowna metoda poinformowania kogoś,

    Gdy chodziłem do zawodówki, czego też się nie wypieram, gdzie egzamin
    zawodowy złożyłem z wynikiem bardzo dobrym, bibliotekarka, z którą zdarzyło
    mi się zgadać na temat brzydkich słów, powiedziała mi coś mniej-więcej -
    "Nie ma brzydkich słów, są tylko brzydko użyte". No - i taki właśnie
    przypadek tutaj zaszedł. Tak samo, jak ktoś zechce, brzydko użyje słów
    takich, jak np. miłość, lojalność, przyjaźń, uczciwość, serce, i cała rzesza
    innych.

    > że nie powinien się więcej spodziewać odpowiedzi - reszta to
    > już zaczynasz czytać między wierszami i inputować komuś
    > swoje domysły, nic więcej :-)

    Uwierz mi, jakkolwiek rzeczywiście trochę między wierszami podczytuję,
    jestem jednak wnikliwym obserwatorem i czasem zdarzy mi się skleić w całość
    (nie zawsze to jest łatwe) informacje z iluś-tam lat wstecz.
    Z początku też usiłowałem sobie odpowiedzieć na pytanie "czegóż oni chcą od
    tego nieszczęsnego Romana". Nie musiałem długo czekać na odpowiedź.
    Roman naprawdę na super-wiedzę, szkoda, że ją zaprzepaszcza swoją chyba
    równie wielką zarozumiałością.
    Owo nieszczęsne PLONK w jego wykonaniu wygląda tak, jakby, odnosząc się do
    reklam w TV, jakiś debilny leszczyk grany przez młodego aktora, pod oczy mi
    to podsuwał z równie debilnym uśmieszkiem mówiącym "chuj ci w dupę".
    Wystarczyłby normalny PLONK, bez podsuwania tego pod oczy, przecież umiemy
    czytać i wiemy, co ten skrótowiec znaczy. I wtedy jego odbiór stałby się
    diametralnie inny.
    Poobserwuj, to zobaczysz, o czym mówię.

  • 296. Data: 2014-04-29 17:06:24
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    >
    > Gdybym nie czytał to pewnie bym nie zadawał pytań
    > "o co wam chodzi?" którym to pytaniem wyrażam zdziwienie.
    > Widzę w tym wypadku 100% uzasadnienie dla jego PLONK.

    Nawet jeśli - to forma podania tego też się liczy.

  • 297. Data: 2014-04-29 17:11:03
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet jeśli - to forma podania tego też się liczy.

    Dodam jeszcze coś - na pl.comp.os.ms-windows.winnt był/jest pewien kolega o
    imieniu Andrzej, szczegółów oszczędzę, kto był i widział, ten wie. Był
    podobnie zarozumiały i prawie podobnie traktował innych z wysoka, tyle, ze
    plonków nie stawiał tak gęsto. Dopiero, jak dostał kilka zjebek od różnych
    ludzi, nieraz dość ostrych, to wyhamował i dziś jest już prawie dobrze. I z
    takimi ludźmi warto próbować trzymać kontakt. A jego wiedza jest równie
    ogromna.

  • 298. Data: 2014-04-29 17:40:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    > A jak adminowi ATMANa, z którego korzystam, "przyśni się" wywalić p.m.e. z
    > listy grup jego serwera? ZTCW, może tak zrobić.

    To wtedy p.m.e. na serwerze ATMAN nie będzie. Ale będzie można korzystać
    i innych serwerów. I nie do końca jestem przekonany, że może tak zrobić.
    Jeśli zacznie sobie wybiórczo wywalać grupy z hierarchii, to admini
    innych serwerów mogą po prostu zabrać mu feeda. Bardziej prawdopodobne,
    że komuś przyśni się wywalenie wszystkich grup, czyli likwidacja serwera.
    To się czasem zdarza.

    > Chodzi mi o to, że każdy serwer, jako taki, ma osobę opiekującą się nim,
    > zarządzającą. I może legalnie (to jego serwer, nie podoba się - to do
    > widzenia się z państwem) określić "tych grup dyskusyjnych nie hostujemy".

    Kiedyś dla własnej wygody hostowałem kilka grup na swoim serwerze. Ale to
    inny przypadek -- nie miałem feeda, tylko zasysałem. Na rynku grupy pl.*
    występują chyba tylko w hurcie. Technicznie rzecz biorąc, to skasowanie
    lub stworzenie nowej grupy pl.* powinno być uzależnione wyłącznie od
    wysłania wiadomości sterującej (control message) przez niejakiego Tomasza S.

> [...]
    > dostaje się komunikat nr 502... I mamy znane z pewnego filmu "Tych klientów

    To są właśnie rzeczy mało istotne, czyli techniczne. Gdyby ktoś na tyle
    nie lubił cioci Gieni, że wiadomości od niej by były wycinane razem ze
    wszystkimi odpowiedziami do nich, to co innego. Z takiego serwera nikt
    by nie chciał korzystać ani z nim wymieniać się zawartością.

    > Dostęp jest przecież przywilejem, nie prawem.

    A dawanie dostępu do serwera, to same obowiązki i żadnych praw.

    --
    Jarek

  • 299. Data: 2014-04-29 19:45:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Bo się nie naciąłeś np. na podzwonne swej przeszłości.

    Wiele razy... To, że ktoś decyduje się na fochy w postaci PLONK
    to jego prywatna sprawa i plonkowanemu nic do tego...
    To tak jakbyś się obraził będąc wydawcą gazety że ktoś nie chce
    Cie czytać i ogłosił to publicznie... Jego sprawa, wolno mu.

    Skąd taka histeria u otrzymujących PLONKa?
    Czemu tak bardzo Wam zależy żeby każdy Was czytał???
    Nie chce czytać - w porządku... nie widzę problemu.

> [...]
    > znaków "alt.pl.dupa" zakwalifikować mnie do tej drugiej "odsłony", która z
    > pierwszą nie ma nic wspólnego, poza nazwą.

    Ale to jak ktoś filtruje to co czyta to przecież jego sprawa.
    Dlaczego bierzesz to do siebie personalnie?
    Jeśli według Ciebie zrobił błąd i nie czyta wartościowych wypowiedzi
    Twojego autorstwa to przecież jego strata :-)
    A jeśli chodzi Ci o to, że za swoją działalność ucierpiałeś karę, bo
    ktoś kto mógłby Ci pomóc nie pomaga Ci - no cóż, witaj w klubie,
    każdy kto ma w jakikolwiek sposób inne poglądy od reszty musi
    się z tym liczyć że wypowiadanie otwarcie poglądów w towarzystwie
    "kosztuje" a cena zależy od wielu czynników.

    > Roman naprawdę na super-wiedzę, szkoda, że ją zaprzepaszcza swoją chyba
    > równie wielką zarozumiałością.

    W jaki sposób wiedzę zaprzepaszcza??? :-) Chyba się tu mylisz...
    Ta jego wiedza Tobie jest potrzebna, to Ty ją zaprzepaszczasz.

> [...]
    > czytać i wiemy, co ten skrótowiec znaczy. I wtedy jego odbiór stałby się

    Nie wiem o jakim podsuwaniu pod oczy mówisz...
    W wypowiedzi Romana do Sylwestra był wielki "cut" i potem *PLONK!*.
    Tyle.

    > Poobserwuj, to zobaczysz, o czym mówię.

    Piszesz do mnie jakbym był w usenecie od wczoraj... Naprawdę mnie nie znasz?
    :-)

  • 300. Data: 2014-04-29 23:11:04
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 kwietnia 2014 21:50:02 UTC+2 użytkownik Sylwester Łazar napisał:
    > Z okazji Świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
    >
    > życze wszystkim pogody ducha, obfitości łask Bożych i wszelkiej pomyślności,
    >
    > dla wszystkich grupowiczów, bez względu na poglądy, rasę, wiarę lub jej
    >
    > brak.
    >
    > S.
    Pozwalam sobie umieścić trzy setny wpis w temacie o którym ktoś napisał że nie ta
    grupa.