  • 91. Data: 2014-04-20 21:41:30
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 21:24:40 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > mordując

    > No już drugi raz extrapolujesz zachowania szalonych jednostek na
    >
    > wszystkich katolików. To teraz dla sprawiedliwości podaj chociaż dwa
    >
    > przykłady dobrych dzieł, bo negatywnymi już się popisałeś..
    >

    > --
    >
    > Marek

    Jak można podać coś czego nie ma.

  • 92. Data: 2014-04-20 21:42:18
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Sylwester Łazar napisał:
    > Alleluja!
    > Dziękuję za Życzenia.
    > Pozwolę sobie jeszcze niejako upamiętnić
    [..]

    Teraz już przeginasz

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 93. Data: 2014-04-20 21:52:21
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Zachariasz Dorożyński napisał:

    > Jak można podać coś czego nie ma.

    No dokładnie, pozytywne dzieła kościoła katolickiego? Wolne żarty...

  • 94. Data: 2014-04-20 21:55:16
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Zachariasz Dorożyński napisał:
    > W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 20:29:00 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    [..]

    > To zmieńcie sobie czytniki na takie co same to robią.

    Więc to MY mamy dostosować się do Ciebie?
    Chyba jednak zwykły plonk załatwia sprawę znacznie prościej.

  • 95. Data: 2014-04-20 22:11:44
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > [..]
    >
    > Teraz już przeginasz

    Teraz juz wszyscy wiedza za co dostal tutaj bęcki!

  • 96. Data: 2014-04-20 22:11:45
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Brzydzisz się, jak diabeł święconej wody, nie? No proszę, trochę święconą
    > wodą pokropić a już diabłu skwierczy skórka hehe...

    Nie, brzydze sie tak jak widzę kogoś, kto robi coś świńskiego...

    A co do "diabła" to widzę, że rodzice Ci krzywdę wyrządzili wysyłajać za
    mlodu na religie gdzie Cie nastraszyli fikcyjnymi postaciami do
    posłuszeństwa.

  • 97. Data: 2014-04-20 22:30:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    Jesteś w absolutnym błędzie :).

    --
    Marek

  • 98. Data: 2014-04-20 22:47:57
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Jesteś w absolutnym błędzie :).

    No a jednak Ty wierzysz w istnienie takiej postaci a ja nie...

  • 99. Data: 2014-04-20 22:51:14
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    [...]
    > Jose de Anchieta idzie przez kraj
    > mordując Indian
    [...]

    Może podasz jakieś źródło tej informacji.
    K.

  • 100. Data: 2014-04-20 23:28:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan AlexY napisał:

    > Więc to MY mamy dostosować się do Ciebie?
    > Chyba jednak zwykły plonk załatwia sprawę znacznie prościej.

    Przecież 'zwykły plonk' jest tylko jednym z rodzajów wycinania.
    Ale może się okazać, że tu jest najlepszym z rodzajów. I nie
    trzeba ręcznie, bo każdy czytnik potrafi sam to robić.

    --
    Jarek